RESEPI

TRAVEL

TIPS

Top 10 Entri 2007-2014

by - 9:41 AM

Top 10 Entri sepanjang 2007-2014 banyak membantu membangunkan blog ini. Dulu masa mula-mula menulis blog tak pernah terlintas nak aktif menulis blog selamanya cuma sekadar mengisi masa lapang dan tempat meluahkan perasaan di kala suka dan derita. eceh! maklumlah masa mula menulis blog kisah peribadi selalu dikongsi. sampaikan mek cah sendiri malu nak baca entri pertama yang di tulis. hoho tapi entri tu telah di delete, memalukan jerk.:P


Alhamdulillah kini tersenyum gembira kerana blog ini dah serasi dengan Mr. Google, hampir keseluruhan yang melawat blog ini di atas bantuan Mr. Google. so, kini baru mek cah sedar menulis blog bukan sekadar suka-suka tapi ingin membantu orang lain mendapatkan maklumat dan seterusnya memberi kesan positif dalam diri mereka. hobi yang menjadi keutamaan ketika dulu ialah ":I Love Photography:" banyak kenangan disini. sekarang tidak lagi kerana zaman dah berubah. biar lah menjadi kenangan indah, kenangan suka dan duka sepanjang melibatkan diri dalam dunia photography. All time view 3,189,881. :)


masa ni, akak fatin liyana owner butik MinimaLace inbox mek cah supaya membantunya mempromosikan butik dan koleksi terbarunya. masa tu memang jatuh cinta dengan design baju kurung jenis peplum. apa lagi dengan niat ikhlas membantu akhirnya mampu menjadi top entri sepnjang mek cah menulis blog. maklum lah hari tu nak dekat raya, so ramai yang google tentang baju raya. alhamdulillah rezeki harus di kongsi dan sekurangnya ramai dah kenal butik MinimaLace sekarang.:)

2. Baju pengantin 2013 (75193)

Baju pengantin menjadi pilihan buat gadis yang bakal berkahwin, begitu juga dengan mek cah. niat sekadar suka-suka untuk berkongsi tentang design terkini baju pengantin akhirnya membuatkan hasil. sampaikan ada yang email mek cah bertanyakan baju pengantin untuk di sewa. opss mek cah tak jual dan sewakan tau. tu cuma untuk kita sama-sama cuci mata. mihmih


Ohoiii, nak raya?jadi ianya sangat membantu. memulakan perniagaan online "hazanis fashion" dan update serba sedikit tentang jubah terkini akhirnya meningkatkan jualan perniagaan mek cah. Ya Allah, rezeki menulis blog sehingga mek cah mampu berdiri di atas kaki sendiri.lihat entri ini "imbasan 2013". :')


hasil carian google banyak membantu memandangkan musim raya aidilfitri hari tu. ramai yang ingin beli baju raya. blog stats pun memang naik mendadak masa bulan ramadhan. opss fesyen muslimah juga menjadi pilihan semua.:)



kegilaan memakai selendang harus di kongsi. now suka pakai selendang dari tudung bawal, selendang senang di akai tak perlu di gosok bagai. dengan sedikit info tutorial mampu membantu gadis muslimah mengenakan hijab. alhamdulillah tutorial dari mek cah sendiri pun ada. "Cara Pakai Selendang dari Hazanis".


Diana Amir selebriti muslimah yang di kagumi. dulu dan kini penampilannya sangat berbeza. ramai muslimah jatuh hati dengan cara beliau berfesyen, lebih-lebih lagi cara beliau berhijab. yes! diana amir salah satu idola mek cah. tahniah diana amir dah bergelar isteri "Gambar perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah"..


macam biasa, keyword ini menjadi pilihan utama bila nak cari baju tunang atau kawin. image itu penting sebab nak kasi jatuh hati. so ada butik yang nak mek cah update tentang koleksi baju tunang dan nikah tak?:) berminat boleh email hazanis88@gmail.com. sempat promote lagi tau!

8. Baju Raya 2013 (52121)

meriahnya raya andai semuanya baru. entri baju raya banyak membantu, terima kasih sudi singgah ke blog ini. yang pasti baju raya yang memikat hati golongan wanita. opss harislah kan!


bila menjelang raya, ucapan istimewa untuk rakan-rakan, keluarga, kekasih haruslah penting. jadi sekadar berkongsi ucapan hari raya membuahkan hasil bila orang google je terjumpa blog mek cah. alhamdulillah.


ni langkah pertama yang mek cah buat bila nak mulakan pernigaan online "hazanis fashion". Ya Allah syukur sangat-sangat sebab langkah ini berjaya menarik pengunjung singgah di page "hazanis fashion". terima kasih semua. 

sekian sahaja beberapa entri yang popular sepanjang mek cah menulis blog. terima kasih semua yang menyokong blog ini. tanpa korang siapalah mek cah kan. chaiyook terus bersemangat untuk aktif menulis blog, korang pun mampu.:)

You May Also Like

20 kata-kata indah...

  1. wow banyaknya pageviews. tak pernah pun dapat pageviews banyak macam tu... tahniah hazanis

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah bila sabar menulis lama2 kan tercapai la pageviews mcm tu. ni pun xbyk seperti blogger lain. tp syukur sbb dapat jumlah ni.:)

      Delete
  2. Hebat blog hazanis nie.. rasa bangga sbb ade blog kita di bloglist mek cah haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu ngayim ter... tq jgk hafiz letok blog mek cah dlm bloglist ter..

      Delete
  3. waaahhh.. hebak lar kak.. tapi gak meme best baco blog kak. dok nipu aeh. hiehiehiee

    ReplyDelete
  4. tahniah-tahniah. semoga terus berjaya lagi lepas ni.

    ReplyDelete
  5. perghh
    . seriously jelez tengok pv cenggini.. tahniah nis. :-)

    ReplyDelete
  6. memang kalau letak tajuk entry yg proper cmtu, mudah org tgk kn. gudjob sis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah. kena letak tajuk yg proper sng org nk google. dlu main letak je tajuk..huhu

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥