RESEPI

TRAVEL

TIPS

Suamiku Encik Perfect 10 Full Movie Download

by - 5:38 PM

Suamiku Encik Perfect 10 Full Movie Download | Assalamualaikum cinta, dah lama rasanya tak layan filem cinta lebih-lebih lagi kat pawagam. Kalau zaman belajar ada juga kesempatan untuk ke pawagam namun kini sangat berlainan sebab asyik sibuk dengan kerja. Fuh!!! penatnya, dengar cerita filem Suamiku Encik Perfect 10 lakonan mantap Lisa Surihani dan Aaron Aziz sangat menyentuh hati mereka yang menonton. Apa lagi cuba la google tonton online filem Suamiku Encik Perfect 10 akhirnya membuahkan hasil. Tadaaaaaaa! yang belum lagi tonton filem Suamiku Encik Perfect 10 boleh la layan filem ini di DailyMotion.  Oh ya! yang terkini filem Polis Evo sudah boleh tonton online di artikel ini 'Tonton Online Polis Evo (2015) Full Movie' dan paling terkini 'J Revolusi Full Movie Download'. Boleh la korang tengok weekend ni. :P

Tak nak cerita panjang-panjang! Mek Cah kasi 4 bintang! Mihmih. Lakonan Aaron Aziz dan Lisa Surihani memang tidak pernah mengecewakan. Rindu lakonan Lisa Surihani di dalam filem 'Istanbul Aku Datang 2012 Full Movie Download'. Chomel sangat tau! . Okay drma terbaru yang memang memberikan kesan dalam jiwa korang ialah 'Drama Camelia TV3', wajib korang tengok!


Tonton Online :- Suamiku Encik Perfect 10!  



Sinopsis Suamiku Encik Perfect 10! 

Suamiku Encik Perfect 10 Full Movie Download | Suamiku Encik Perfect 10 mengisahkan pertemuan yang tidak terduga sewaktu penerbangan dari Heathrow, London ke KLIA, Sepang menciptakan sebuah lakonan suami isteri di antara Aleeya Azmeen dan Zarief Danial.

Lakonan selama seminggu demi menyelamatkan Aleeya Azmeen untuk berdepan dengan ibunya, Puan Yazmeen telah memutikkan perasaan lain pula di antara mereka. Perasaan yang sukar diluahkan dengan kata-kata dan kadang kala membuatkan masing-masing keliru.


Saat itu, Syed Muzaffar, bekas kekasihnya, cuba menagih semula cinta Aleeya Azmeen. Konflik bertambah hebat apabila keluarga Syed Muzaffar cuba merebut anak yang dikandungkan oleh Aleeya Azmeen untuk mendapatkan harta dan kekayaan.

Azura Hanim, seorang model dan juga tunangan Zarief Danial selama tiga tahun menjadi penghalang rasa cinta Zarief Danial terhadap Aleeya Azmeen. Azura yang selama ini gemar mengelak dari berbicara tentang perkahwinan tiba-tiba sahaja meminta untuk mempercepatkan tarikh perkahwinan mereka. Zarief Danial akhirnya mengambil keputusan drastik dengan memutuskan pertunangannya bersama Azura demi cintanya terhadap Aleeya Azmeen.



Suamiku Encik Perfect 10 Full Movie Download | Aleeya Azmeen menjadi keliru tetapi mengakui Zarief Danial mempunyai ciri-ciri lelaki ‘perfect 10’ yang diidaminya selama ini. Namun, Aleeya perlu memilih di antara tanggungjawabnya terhadap Syed Muzaffar ataupun cintanya pada Zarief Danial.

Siapakah yang layak menjadi suami paling sempurna buat Aleeya Azmeen? Adakah Syed Muzaffar ataupun Zarief Danial? Adakah Aleeya akan memperoleh cinta dari Encik Perfect 10, seperti mana yang diharapkan selama ini?



Tonton Online :- Suamiku Encik Perfect 10! 

Papaii 

You May Also Like

14 kata-kata indah...

  1. Wahh tq share...hehe...xde apa nak buat boleh la movie sat

    ReplyDelete
  2. Pertama kali jejak sini...sweet blog mcm empunya blog....done follow...jemput singgah http://hazhatikuxlgkemek.blogspot.com/
    TQVM
    belum berkesempatan nak tgk cerita nih...dengar cerita kawan ofis jew...

    ReplyDelete
  3. haii.. nak tnya, mcm mana nak download cite ni eh?? thanks :)

    ReplyDelete
  4. mcm mana nak download cite ni eh?? tq :)

    ReplyDelete
  5. acane nk download ni

    ReplyDelete
  6. suka tengok, tapi dah tak sempat nak tengok

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan..
    jemput ke blog saya http://ddiamondvitshop.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. huhuhuh best,, tgk ngn memberpastu blk rmh tgk lagi dgn suami .. huhuhuhu....

    ReplyDelete
  9. cite ni best..dah baca novel & tengok movie jugak.. thorbaiiikkk

    ReplyDelete
  10. Hi Hazanis,

    Thank you sebab tulis review about this drama. Jarang dapat tengok TV sebab dah ada anak kecik, but your review makes me want to watch it online. Thank you so much for the review. :)

    Cheers,
    Dayve
    www.dayverampas.com

    ReplyDelete
  11. memang chomel cerita niyh . .sesuai dengan pelakonya . .

    ReplyDelete
  12. Terimakasih.. film nya bagus bangettt...... ^_^

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah...dari tahun 2015 tak dapat nk tonton di pawagan hingga ke Speedy video pun DVD sold out hingga cari dimerata tempat tk jumpa sehingga hari ni dapat tonton disini...syukur sgt2 tqvm admin hazanis n movie ni mmg the best n sebagai sya seorang lelaki pun meleleh air mata

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥