RESEPI

TRAVEL

TIPS

Baju pengantin 2013

by - 9:00 AM

Assalamualaikum cinta.

sekarang musim kawan-kawan masa sekolah menengah kawin sehinggakan rasa tak logik pun ada. Yelar zaman sekolah merupakan zaman yang paling boleh kita lihat tahap kegatalan seseorang. tak sangka kawan yang pendiam akhirnya telah berkawin. Perhhgh ucapan tahniah buat mereka. hati ini masih tertunggu sang putera berkuda datang melamar mek cah. Opss cepat bangun dari mimpi. Lolzz kalau dulu sibuk cari kad kawin di entri ini "Kad jemputan perkahwinan dah siap!" tapi sekarang sibuk mencari fesyen baju pengantin terkini. Yang penting bercirikan muslimah. Telah tiba masanya untuk intai baju pengantin dan busana pengantin ini. hehe *mood gedik* macam benda INITerjah entri ini untuk koleksi tudung raya lak "Tudung raya 2013".


Entri ini merupakan bukti di mana ramai bakal pengantin sukakan fesyen baju pengantin terkini "Busana pengantin edisi peplum" & "Busana pengantin dan tunang". Sangat terharu kerana ada sesetengah reader blog ini mengharapkan mek cah perkenalkan butik yang menyediakan design busana pengantin yang terkini. Dlia Jane Bridal Collection adalah jawapan untuk bakal pengantin yang tengah pening untuk mencari baju pengantin yang sesuai untuk digayakan dihari bersejarah nanti. bakal pengantin boleh lihat di sini dan ushar yang mana berkenan. Yang pasti korang semua akan jatuh hati. Dup dak!


Biru pilihan hati. sesuai di pakai untuk majlis pertunangan dan perkahwinan. Opss mana-mana pun boleh la. Yang penting korang bakal meletop di hari bahagia nanti. Jangan lupa terjah entri ini juga "Photobooh untuk majlis perkahwinan". Mana tahu mampu membantu pasangan yang bakal raja sehari nanti. 


Merah pilihan semua, lebih wow dan meletop. warna kulit akan terserlah lebih-lebih lagi si pemakai berkulit cerah. Alamak, dah jatuh hati ni macam mana.:P Jom amalkan minum Perla coffee untuk dapatkan kulit yang cantik dan berseri-seri . Terjah entri review dari pemilik blog sendiri "Review : Perla Coffee". harga istimewa untuk korang.


Semua baju adalah baju baju terkini dan bagi yang berminat untuk menyewa boleh la menghubungi DLIA JANE COLLECTION  di facebook.

Pilihan baju dengan warna tema yang lain boleh ditempah dan kadar sewa akan diupkan sebanyak RM200- RM1000 dari harga ready made yang telah sedia ada . Tempoh untuk membuat sehelai baju adalah 3-4 minggu , harap rancang waktu anda . semua koleksi boleh dilihat di kedai: 


Manakala untuk pilihan baju tunang mek cah syorkan korang memilih koleksi dari Minaz boutique kerana koleksinya tersangat lah cute + comel + cantik dan seangkatan dengannya. hehe terjah sini untuk lihat buktinya "Minaz boutique : Tampil elegen ke majlis walimatulurus.. Heliza Helmi menggayakan koleksi dari pun cantik. tidak boleh dinafikan lagi "Minaz Boutique dan Heliza Helmi". so untuk memilih baju pengantin sesuai yang kena dengan bajet bakal pengantin baru haruslah bijak memilih kerana takut nanti korang tersalah pilih. Eh! jom tengok "cara pakai selendang dari hazanis" pula. 

Thank for reading.

Nota kecil : Apa yang lebih OHSEM ialah benda INI. Entah bila boleh kawin, kerja belum adow, kereta BMW pun belum terbeli lagi. Mihmih.


You May Also Like

27 kata-kata indah...

  1. kalo nikah aku mau pake kebaya tu! hehe :D

    ReplyDelete
  2. cantik2 bju kawen.terus rasa nk kawen haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bju ape pling cntik..yep..:ehe

      Delete
  3. kak kalu ada hok kat kelate oyap deh hihi.. nak usya2 nih

    ReplyDelete
  4. sis minat btol merah tu..awosome!!

    ReplyDelete
  5. sis baju merah tu cantik sgt.,awesome!

    ReplyDelete
  6. Nak tanyer butik nyer kat mne yer?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. salam saya nak nak tanya baju pegantin jual atau sewa
    klu jual brp hrga?
    size mcm mana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada sesiapa nk beli baju pengantin saya x?kawin pada awal 2012..cantik fully bidded. tailor man kajang.tempah mahal.tp mg nk let go murah je

      Delete
    2. ada lagi x baju kahwin tue?email kat saya baju kahwin tu klu ada lg..
      HANIMO@proton.com

      Delete
  9. hi..ada sesiapa nk beli baju pengantin saya x?saya kawin awal 2012..masih elok. tailor man kajang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye...nk let go brape? Nk tgk bj plz..
      Email la kt deeya_dhiya@yahoo.com

      Delete
  10. salam..sis..sy berminat dgn yg wrne grey tu..manik penuh..sy nk beli..nk buat pkai tunang nnty..harap sgt sis balas..whatsapp 0177574619 ..-srius buyer..aleen

    ReplyDelete
  11. bleh htr gmbr n price kt email sya nurhidayah_2809@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. interested wif red dress call me 013-3387768

    ReplyDelete
  13. interested. call me 013 3387768 (aini)

    ReplyDelete
  14. lawa2 baju pengantin 2013 ni..pandai mekcah pilih :)

    ReplyDelete
  15. saya nak baju pengantin biru bersongket ada tak?

    ReplyDelete
  16. Salam.baju dress merah masih available??? Nk pakai 23ogos2014

    ReplyDelete
  17. comelnya. cantik. berkenan di hati

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥