I Love Bali

Assalamualaikum Rindu.

i'm back setelah dua minggu menyepi, kononnya bercuti. Bulan 3 merupakan bulan yang memberikan seribu keceriaan dalam hidup mek cah. Alhamdulillah sekarang untuk fokus dan mencapai target demi masa depan. Aktif menulis blog, mencari pekerjaan lain, membangunkan hazanis fashion. Dua job menanti untuk entri review produk. addess 


yes! done! semuanya selesai setelah apa yang di janjikan disini. tak sabar nak update entri seterusnya untuk ketiga perjanjian tersebut. Mihmih

banyak benda yang ingin di kongsi nanti. percutian yang melahirkan kesan positif dalam hidup mek cah. okay banyak tempat menarik di Bali yang ingin di kongsi. yess! ku mampu berdikari, love travel, love vacation, love friendship. semua lah! muah!

Papai thanks for reading.



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

13 ulasan:

  1. mano hadiah dari Bali? hahaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. adow.. meh tuntut di klate.. hahaha

      Padam
  2. apdate sal bali !!! xsabar .duk tengok gambar kat insta je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mek cah pun xsabar nk update tp sokmo xsempat.:(

      Padam
  3. alaahaaai jelesss nya niss.
    kak lya dah lama teringin niiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak lya boleh dah tu booking tiket pi honeymoon sana.lallaala. :P

      Padam
  4. Mek cah..ayu de inbx aritu nk join pi bali jgk tp sori dear xdpt ikut ade hal last mint insyaallah lain kali ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi xpe fizah. mek cah faham. mana tahu dpt bercuti sama2 nanti. nk g vacation ajop la mek cah. hikss.:)

      Padam
  5. cantik kaler lips.. tu odbo lip tint ke?

    BalasPadam
  6. Bestnya lahaiiiii. Teringin juga nak p tapi belum rezeki

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum. walahi.. bestnya ~~~

    BalasPadam
  8. bestnye...nak gi jugak!!sampai atii tak ajak :(.....btw comel la akak..

    BalasPadam
  9. Assalamulaikum...salam dari Indonesia,anis sudah ke Bali...tak ada niat hendak ke Lombok juga ke?..Lombok di sebelah timur Bali...sama indahnya visit my blog..www.lombokexposed.blogspot.com,thank's...:)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...