Salam Aidilfitri 2012

Bismillahirrahmanirrahim….. 


Ucapan khas buat rakan-rakan sepermainan di Tadika kemas Kg Delima, rakan-rakan hok nakal sama-sama di Sekolah Rendah Kg Delima Kelantan, rakan-rakan di Sekolah Menengah Kebangsan Wakaf Bharu, Sekolah Menengah Teknik Pasir Mas terutamanya budak kejuruteraan mekanikal, sahabat di UiTM Machang, sahabat di UiTM Puncak Perdana Shah Alam, rakan-rakan seperjuangan di dunia blog dan facebook serta yang mengenali insan yang begitu kerdil ini… 


Lidah kadang-kadang tak terjaga, Janji kadang-kadang terabai, Hati kadang-kadang berprasangka, Sikap kadang-kadang menyakitkan..Maafkan segala kesilapan sepanjang terjalinnya persahabatan.. Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dari Hanisah Hasbullah/Love Pattzi/mek cah/ hazanis..:P 

Raya nanti datangla rumah..itu pun kalau tahu jalan datang dan pulang..kuikui

p/s: Ayuh tampil cantik di hari raya nanti dengan KLIK SINI untuk dapatkan cara mengayakan hijab/shawl…pasti anda bakal sangat mempersonakan di hari raya nanti dengan gaya terkini..Bergaya- bergaya jugak tapi aurat perlu di jaga..Insyaallah…good luck ladies….Opsss KLIK SINI juga untuk dapatkan E-KAD yang chumil buat yang tersayang..>.<


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

20 ulasan:

  1. salam lebaran aidilfitri buat hanisah hasbullah/love pattzi/mek cah/hazanis

    "seindah ukhwah itu bermula dari satu jalinan persahabatan"

    maaf zahir batin, ikhlas dari umar abdul aziz mohamed/hatikuterusik/encik hati/marsmiles (^_^)

    BalasPadam
  2. ni ko hok ore kato po FL tu..ahaha

    BalasPadam
  3. samo la mek cah wehh. smat ari rayo jugop kito. hehehe jmput raya kt blog kito mek cah. air bujang jah tp nyah buleh hidang :P

    BalasPadam
  4. @Hati Ku Terusik

    insyaALLAH semoga ukhwah kita semua sentiasa berpnjngn...salam aidilfitri..:)

    BalasPadam
  5. @Hati Ku Terusik
    selamat hari raya aidilfitri jugak aida..maaf klau ada silap dan salah..:)

    BalasPadam
  6. @JIJI YU
    aduss sapo gak katonyo jiji...jauh sgt en nge FL..hoho

    selamat hari raya la jiji..maaf klu ada silap dan slah..kadang2 terkasar bahasa ko...0-0 deh...:)

    BalasPadam
  7. @♥ Cik Zack ♥
    ci zack..maaf deh klu ado silap saloh deh...hok tok sengajo ko...hehe mana la thu kan..mai la jugop umoh..kikiki

    BalasPadam
  8. salam aidilfitri gk utk anis..:)

    BalasPadam
  9. saya juga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri... jika ada salah dan silap sepanjang mengenali saya, saya haraplah diampunkan... jika ada terlanjur kata, dan segala2 yang buruk, itu semua datang daripada saya sendiri.. saya minta maaf banyak2..

    BalasPadam
  10. akak cntik sngt..<3 orh kelate mmg cntik kn?

    BalasPadam
  11. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    Maaf Zahir dan Batin

    BalasPadam
  12. salam aidilfitri adik cantikk ;)

    BalasPadam
  13. Selamat hari raya Aidilfitri mek cah :-)

    BalasPadam
  14. selamat hari raya jugak mek cah.. :)

    BalasPadam
  15. kak anis syggg <3

    "‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
    `⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
    /▌*˛˚ღ •˚ selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin ♥♥ ˚ ✰* ★
    / \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚"

    BalasPadam
  16. kak sayang..
    salam aidilfitri..
    raya ke4 ni jemput datang rumah.

    BalasPadam
  17. comelnya dia.... selamat hari raya :)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...