RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Tudung Dato' Siti Nur Haliza

by - 10:28 PM

Assalamualaikum cinta. 

Kini ramai selebriti yang berhijab, disitulah ramai peminat menyokong dan ada juga yang suka menghentam. lebih-lebih lagi kebanyakan bertudung kerana fesyen bukan kerana ALLAH. Namun semua itu boleh dipupuk sedikit demi sedikit. Insyaallah akhirnya penghijrahan yang dilakukan menjadi ikhlas kerana ALLAH. lebih suka dengan penampilan Heliza Helmi yang bertudung. Masyaallah sungguh cantik lebih lagi setiap hijab yang digayakan memenuhi garis panduan dalam islam. Contoh selebriti lain yang dikagumi ialah Yat Hamzah, Diana Amir dan Ana Raffali. semua mereka bermula dengan tidak bertudung dan selalu terdedah dengan gosip liar yang menyelubungi hidup mereka sebagai selebriti. namun akhirnya mereka telah kembali ke jalan allah. alhamduliillah.



so sekarang Dato Siti NurHaliza juga tidak kurang mendapat perhatian kerana bertudung. fesyen tudungnya telah menjadi ikutan remaja kini. so terjah je instagram dato Siti NurHaliza "http://instagram.com/ctdk" dan korang akan lihat pelbagai gaya dan fesyen yang boleh korang ikuti. tapi awas, niat berfesyen kerana allah bukan kerana fesyen semata-mata.



Penuh style dan pelbagai fesyen dan gaya tudung dikongsi oleh Siti NurHaliza di instagramnya. Meh siapa stalker terhebat boleh la ke instagram siti sekarang.:)


Kisah Heliza Helmi :

Kisah Irma Hasmie:


Jom tengok entri "Cara Pakai Selendang" & "Cara pemakaian tudung bawal" untuk lebih gaya dan style. Yang penting ianya senang dan simple buat si hijaber. Malah tutorial cara bertudung labuh pun ada di sini "Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab". 


Suka tengok style terbaru Dato' Nur Haliza lebih-lebih lagi masa photoshoot bersama media hari tu. terjah entri ini "Gambar Siti Nurhaliza Bertudung Dari Media Semasa" kalau nak tahu gambar hot dan terkini.


Ya Allah comel betul Dato siti Nurhaliza ni kan. Macam baby pun ada. untung la suaminya Datuk K kan. Tiada siapa sangka yang jodoh siti nurhaliza bersama datuk. mihmih semuanya dah jodoh.



Teringat entri ini "Penampilan terbaru dari Siti Nurhaliza". perkongsian bagaimana siti mula bertudung. Alhamdulillah, semua pihak memberikan sokongan kepada dato siti Nur Haliza. "5 Gambar Comel Siti Nurhaliza Bertudung Sempena Hari Jadi" merupakan entri yang pertama untuk kisah penghijrahan beliau. All the best in your carrier . so ohsem la Siti Nurhaliza seperti benda INI. xoxo. 

Thanks for reading. 

You May Also Like

24 kata-kata indah...

  1. Memang cantik, ayu dan manis :)

    ReplyDelete
  2. cantik betul siti bertudung..done vote for you..^^

    ReplyDelete
  3. wah,hazanis pn stalker IG Siti Nurhaliza jgk ye.hehe solehah pn same la,xsah klu sehari xlike pic Siti.hahaha :D

    Hazanis, IG hazanis apa ye? Please gtau :)

    ReplyDelete
  4. betul tu.. permakaian ena pun tak cukup sempurna lagi, tapi insyaAllah one day, i will change...

    cantik sungguh dato siti ni.. bila dah bertudung, bertambah manis!

    ReplyDelete
  5. last pic tu siti comel lah. cmne dy pkai shawl cenggitu ek? :)

    ReplyDelete
  6. kak ina lak suka tengok awak pakai tudung..he he...comel :)

    ReplyDelete
  7. suka siti nurhaliza pakai tudung..nampak muda remaja je! nak nak time dia posing gmbr last tu..perghhh..mcm 20 han je...

    ReplyDelete
  8. penampialn siti ngn pakai tudung cm ni mmg nmpk g cantik n muda berbanding dulu...comey

    ReplyDelete
  9. cantik... kohor comey bila bertudung :")

    ReplyDelete
  10. dari dulu sampai skrg datuk CT tetap cantik

    ReplyDelete
  11. pada kita kan, bila seorang perempuan tu bertudung dengan sempurna, memang nampak anggun, cantik dan manis. suka sangat dengan Siti NurHaliza ni :)

    ReplyDelete
  12. siti nurhaliza makin comel bila bertudung tau... ini adalah fakta :)

    ReplyDelete
  13. mari join my first giveaway :)

    http://masnayli.blogspot.com/2013/06/giveaway-pertama-bulan-jun.html

    ReplyDelete
  14. Suka tengok fesyen bertudung dato siti...sweet je

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥