Seminar penampilan imej muslimah bersama Heliza Helmi


Assalamualaikum cinta.


Rindu nak berblog seperti dulu. selalu update blog setiap hari, blogwalking sampai tertidur, join contest & giveaway dan bla bla. sekarang masa tidak mengizinkan kembali seperti dulu. busy melampau mengalahkan orang kenamaan . chewah! sampaikan ketinggalan dalam hal fesyen muslimah , artis, dan sebagainya. so kerana semua itu ketinggalan maka "Seminar Penampilan Diri Muslimah" haruslah dihadirkan diri sekiranya ada masa. eh! so Malaysia Online Fashion Showcase 2013 event exclusively for muslimah bakal diadakan 30 June 2013 nanti. kepada yang tinggal berdekatan boleh lah menghadirkan diri ke sini. penyertaan masih dibuka dan yurannya tersangatlah berbaloi. 


PENDAFTARAN MASIH DIBUKA! 

- Seminar Penampilan Diri Muslimah
- Forum Usahawan Hijab Online
- Pameran & Peragaan Fesyen Hijab
- Dan banyak lagi aktiviti menarik yang ada!

Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi 013 2727 377 


Yang lebih menarik Heliza Helmi menjadi selebriti undangan ke majlis ini. seperti yang sedia maklum Heliza Helmi merupakan role model untuk remaja muslimah sekarang. kecantikannya memang tidak dapat dipertikaikan dan cara berfeyen pun mengikut syariat islam. entri ini buktinya "Minaz Boutique dan Heliza Helmi".


Pernah jumpa Heliza Helmi kat sini "Gambar comel Heliza Helmi sebagai duta cool blog". memang rugi siapa yang tak join, nak jumpa heliza dan belajar cara berfesyen boleh la. insyaallah korang akan dapat impak yang positif dalam hidup, banyak ilmu baru yang akan korang dapat dan belajar. comel heliza helmi pakai selendang kan? boleh terjah entri ini "Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab".

Thanks for reading.


LIKE? VOTE ME HERE:

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

13 ulasan:

  1. jauh ... bila la nak buat dekat sabah pulak .. hoho

    BalasPadam
  2. bestnyer klu dpt pergi! jauh la nk ke c2 terutamnya utk kte yg pkai puclic trans ni..klu mid valley, pwtc tu bley gak jejak lg..hurmmm

    BalasPadam
  3. minat tp er...mahal jgk ea..kuikui..nk gi seminar bidadari pun best gak =)

    BalasPadam
  4. Mmg menarik event ini..klu ade kesempatan leh join..^^

    BalasPadam
  5. memang sesuai heliza jadi jemputan untuk majlis nie :)

    BalasPadam
  6. Nak pergi nak pergi menarik =)
    Mai terjah sini ---> http://www.zhaf90.com/2013/06/coolblog-dan-asid-maleik.html

    BalasPadam
  7. kalau dekat nak je pergi.. huaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  8. bestnyaa~ kalau da rezeki lebih , nak join lah. ^^ thanks inform, akk.

    BalasPadam
  9. heliza comel..ala..sbb ni la kot dia tak jd pegi IPG lyeen sbb hari tu dia jd panel..tup2 skrg dah tuakr..kesian kita orang..T_T

    BalasPadam
  10. untuk Pompuan jea ke?...
    Alaa... Giorgio pn nk Join (^_^)... He3

    BalasPadam
  11. mari join my first GA :)

    http://masnayli.blogspot.com/2013/06/giveaway-pertama-bulan-jun.html

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...