RESEPI

TRAVEL

TIPS

Gambar comel anak Irma Hasmie dan Redza Syah Azmeer

by - 9:00 AM

Assalamualaikum cinta.

Rasanya belum terlambat lagi ingin mengucapkan tahniah buat pasangan yang paling sweet iaitu Irma Hasmie dan Redza Syah Azmeer. berita Kelahiran bayi lelaki comel sentiasa dinantikan oleh peminat setia Irma Hasmie. Lebih-lebih lagi perkahwinan mereka yang dulunya mendapat liputan luas oleh pihak media massa dan blogger. So tidak dilepaskan peluang oleh mek cah untuk terus berkongsi kegembiraan mereka di entri ini “Gambar Majlis Perkahwinan Irma Hasmie Dan Redza Belah Lelaki”, “Majlis Pernikahan Irma Hasmie dan Reza Syah”.


Dilahirkan pada 29.03.2013. Baby boy yang putih dan bakal menjadi anak yang soleh. Insyaallah. 


Suaminya,Redza Syah Azmeer sempat berkongsi kegembiraan menimbang cahaya mata bersama peminat menerusi akaun twitter miliknya di samping meluahkan rasa syukur dan juga mengucapkan kata-kata semangat dan dorongan buat isterinya yang tercinta.


Alhamdulillah, akhirnya Irma Hasmie telah menjadi ibu. Menerusi entri ini "Cinta Irma Hasmie dan Redza Syah semakin erat bertaut" segalanya terjawab. Bahagianya mereka. Tahniah sekali lagi. Jom tengok INI juga.

Thanks for reading.
............................................................................................................
Jemput LIKE page ni "Hazanis Fashion" untuk dapatkan fesyen dan baju kurung peplum terkini. Insyaallah akan di upload dari masa ke semasa. Lebih mudah & cepat!♥

You May Also Like

13 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥