RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen cara pemakaian selendang 2015

by - 6:35 AM

Alhamdulillah, tak lama lagi kita semua bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kalau sebelum ni Mek Cah ada berkongsi 'Jubah Raya Terbaru 2015' tak lengkap rasanya kalau tidak berkongsi cara memakai selendang untuk bergaya di pagi Aidilfitri nanti. Mungkin 'Cara pakai selendang dari Peonies Petal Scarf' yang terbaru ini mampu membantu korang lebih bergaya sambut Aidilfitri nanti. Opsss!

'Cara Memakai Selendang Dengan Mudah Edisi 2014' berserta video tutorial sendiri dari Mek Cah pernah dikongsikan di laman instagram ' Hazanis Fashion' tetapi untuk kali ini beberapa cara pakai selendang dengan mudah menjadi tarikan apabila cara penggayaannya cukup senang. Boleh la cuba di Aidilfitri nanti. Jangan lupa kepada si gadis yang berwajah bulat dapatkan tips bertudung disini 'Tips Tudung Wajah Bulat Lebih Bujur', jangan salah pilih fesyen tau nanti hilang keyakinan diri. Lagi satu Mek Cah dah jatuh cinta dengan brand TDL Shawl Dian Instant, senang dipakai dan tidak mudah berkedut. Jangan lupa baca review disini 'Cara Pakai Shawl - Beli dari Lazada RM50'. Mihmih


Kalau lihat cara penggayaan dari gambar diatas, sebijik dengan 'Cara Pakai Selendang dari Hazanis', memang segan betul nak buat tutorial sendiri. Tetapi pastikan menutupi bahagian dada tau seperti artikel 'Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang'. Khas untuk peminat tudung bawal yang ingin memberikan kelainan kepada trend tudung bawal. 



Fesyen Cara pakai tudung halfmoon sebelum mendapat tempat di hati pembaca gara-gara tsunami tudung halfmoon, syukur dapat membantu wanita diluar sana untuk bergaya bukan hanya di Aidilfitri tetapi bergaya di pejabat, kuliah, majlis-majlis rasmi dan sebagainya. 



Semoga gambar tutorial cara pakai selendang ini membantu wanita diluar sana yang baru menceburkan diri dalam pemakaian selendang tau. Alang-alang dah bersedia untuk raya apa kata lihat 'Koleksi SMS Ucapan Hari Raya'. Wah dah tak sabar menyambut Hari Raya dan semakin berdebar-debar menghitung hari untuk bergelar seorang isteri. Papaiii...

You May Also Like

14 kata-kata indah...

  1. akak suke save tutorial yg mudah2 mcm ni.... tp buat nyer tak penah heehhehe

    ReplyDelete
  2. Berangan nak pakai shawl belit2 camni..tapi tak terpakai. Tak pandai nak belit. Lastly beli shawl instant je terus sarung..

    ReplyDelete
  3. Suka tengok orang pakai shawl ni. Cantik..tapi suk aje la nak pakai tak berapa pandai. Sebab teringin nka pakai shawl juga kan so ssya pun tibai beli yang instant je la..senang tak payah nak belit2 bagai.

    ReplyDelete
  4. Suka sangat tgk..shawl banyak tp dok try xpernah jadi..last2 beli yg instant

    ReplyDelete
  5. tgk org pakai cam senang je..bla sendiri pakai mau 1/2 jam dpn cermin..itu kalau menjadi..hehe..end up..beli yg instant..keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekeke jeles pada mereka yang pakai cepat xsampai seminit. :)

      Delete
  6. Nmpak cntikk sgt tp sy xfaham la gmba tdung yg merah tu..nombor 2 pin semat kat mne ye

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥