RESEPI

TRAVEL

TIPS

Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang

by - 11:16 AM

Assalamualaikum cinta...

Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang | Yeay! akhirnya mood menulis blog sudah kembali setelah busy dengan kerja dan keluarga. Chewah! macam la dah ada keluarga sendiri kan. Krik krik Hummm disini Mek Cah tertarik dengan keyword yang menerjah ke blog ini iaitu 'Cara Pakai Tudung Bawal Labuh', nampaknya ramai muslimah diluar sana diberi kesedaran untuk menutup aurat dengan sempurna. Alhamdulillah, artikel sebelum ini menjadi pilihan 'Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi Hijab' dan 'Cara pakai selendang seperti Diana Amir' dapat membantu mereka berfesyen tetapi menutup aurat.


Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang| Tudung bawal di jadikan selendang, memang menarik mudah dan cantik. Kalau sebelum ini 'Cara pemakaian tudung bawal', kini dah upgrade boleh jadikan selendang. Hari ini bukan Mek Cah yang buat tutorial tapi tertarik dengan satu tutorial pakai tudung bawal labuh jadi selendang. Nice! video pun kelakar, memang tidak membosankan. Mihmihmih

Tutorial dari Hazanis sendiri :- 

Cara Memakai Selendang Dengan Mudah 



Pemilik video tutorial tersebut ialah 'miss Gailygarden' , video tutorial pakai selendang dan bawal semuanya menutup aurat. Jadi yang baru belajar nak berfeysen tetapi simple dan menutup aurat boleh lihat koleksi video dari 'miss Gailygarden''. Nak lihat koleksi selendang dan tudung terkini ikuti instagram @HazanisFashion, dress dan jubah terkini pun ada. Enjoy!


instagram @HazanisFashion


Video :- miss Gailygarden
Sumber gambar :- miss Gailygarden

#SayaMinatAwak #SorryScreenshootGambarTakMintaIzin #NiatBaikBerkongsiIlmu


You May Also Like

13 kata-kata indah...

  1. aritu akak pakai bawal satin jadi shawl tak berapa nak jadi hahah dengan dukung anak lg ...kena byk practice ni...tq sharing vdeo tu ek mek chah...

    jmput singgah blog akak http://dsupermama.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cantiknya blog kak hazanis,secantik orangnya :-)

    ReplyDelete
  3. wah...senang je caranya..boleh la saya cuba pakai tudung bawal saya yang bertingkat-tingkat kat rumah ni..hihi..macam banyak je tudungnya..biasa pakai silang pangkah je..bosan juga kan pakai cara yang sama je setiap hari.

    jemput ke blog saya yang tak seberapa ni. Saya budak baru belajar.
    http://akmalrusyd.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tak berapa reti sangat. selalu beli yg instant je.

    ReplyDelete
  5. cantik nian blognya ini, panduannya lengkap punya...
    aku belajar hijab jadi mudah disini, makasih banyak
    sepatu kerja pria , sepatu pantofel

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥