Cara Memakai Selendang Dengan Mudah

Cara memakai selendang dengan mudah sering di impikan oleh setiap wanita apabila mengenakan hijab. Lebih-lebih lagi mereka yang sentiasa sibuk dengan rutin seharian, jadi cara memakai selendang yang mudah semestinya menjadi pilihan buat wanita di luar sana. Syukur alhamdulillah artikel ini ' Fesyen cara pemakaian selendang' dapat membantu wanita di luar sana menutup aurat dengan sempurna lagipun cara pemakaian selendang yang mudah membuatkan pembaca mudah jatuh hati ditambah pula model yang cun melecun! :P





Melalui laman sosial instagram @hazanisfashion Mek Cah sempat berkongsi cara memakai selendang dengan mudah dan cepat. Maaf video dan tutorial tersebut kurang jelas, masa buat video tu okay je tapi bila dah upload di instagram terus jadi video pecah-pecah. Sakit hati sangat namun bersabar adalah ubat terbaik. Lullz maaf sekiranya ada yang tidak sempurna yang penting Mek Cah ingin membantu korang untuk berselendang dengan lebih mudah dan cepat. Semudah ABC tau! Mihmih


Cara Memakai Selendang Dengan Mudah | Sebelum ini Mek Cah sempat berkongsi 'Cara Pakai Selendang dari Hazanis' dan 'Tutorial pakai selendang' . Jadi ini kali-3 Mek Cah berjaya menulis cara memakai selendang dengan mudah untuk tatapan korang semua. Lagipun kebanyakan cara berselendang ini lebih kurang cara pemakaian selendang untuk tujuan promosi 'Fesyen Terkini Mini Kurung Sequin RM79 Free Postage' , dalam tu ada beberapa gambar hasil penggayaan selendang yang mudah dan cepat. Maklum lah, bila ada photoshoot semuanya kena cepat. Iskkk try and error tau! perlukan lebih tunjuk ajar lagi.


Semoga tutorial bersama video dapat membantu korang memahami, tapi maaf tak sempat nak karang ayat yang panjang untuk langkah pengayaan selendang tersebut. Ada masa yang lebih nanti Mek Cah tambahkan lagi maklumat yang penting. Semoga tutorial dan cara memakai selendang dengan mudah bermanfaat untuk semua. Bagi peminat tudung bawal boleh terjah artikel ini 'Fesyen : Cara pemakaian tudung bawal', semoga dapat membantu. Hikss

P/S:- Pengcahayaan yang berlainan dan tarikh ambil gambar juga berlainan, sebab itu warna kulit nampak lain. Lagi satu gambar pertama tu dari kamera OPPO R1, nampak flawless sangat kulit dengan berpeluhnya. Harap tiada kritikan. Tetttt

Papai. 



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

15 ulasan:

  1. Terima kasih berkongsi...kadang2 malas nak pakai selendang sebab tak pandai nak gayakan...sekurangnya adanya ni, senang sikit nk menggayakannya....thanks...^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe sama sis. Xtahu dapat membantu ke tak. :-)

      Padam
  2. macam mana dapat bentuk tajam dekat atas tu ? Nak tau la .. hehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe yang tu kena guna kretiviti. :P

      Padam
    2. Alahai .. kretiviti macam mna pulok ? Ajar lahh hihi

      Padam
  3. nampak cara simple sangat dan cepat...boleh cuba ni :)

    BalasPadam
  4. Wahh.. Mudahnya. Saya bila pakai shawl beriya lilit-lilit. Haha lepas ni nak cuba. Terima kasih kak :D

    BalasPadam
  5. Camne nak jd rajin pakai shawl ni T___T g klas selalu saung je...klu rajin baru lilit

    BalasPadam
  6. ni shawl jenis ape ye....leh share x mane beli...

    BalasPadam
  7. comel nya ..nk try buat nti hehehe :) tq share

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...