RESEPI

TRAVEL

TIPS

Pelamin Mini 2014

by - 9:23 AM

Assalamualaikum Cinta.

Pelamin mini 2014- Sekarang ramai sahaja yang suka menggunakan pelamin style macam ini untuk majlis bertunang ataupun kawin. kerana cantik dan simple membuatkan pelamin seperti ini menjadi pilihan dan trend sekarang. "Inspirasi Veil nikah 2013" disini .




Kebiasaanya bila survey pelamin untuk bertunang atau kawin mesti mencari baju pengantin atau baju tunang kan? So entri ini "Baju pengantin 2013" , "Busana pengantin edisi peplum" , dan "Busana pengantin dan tunang" mungkin dapat membantu korang mencari pilihan yang sesuai untuk hari bahagia nanti. 

Manakala untuk cara memakai tudung untuk majlis bertunang nanti boleh la terjah entri ini ‘Cara pakai tudung halfmoon’ sangat simple dan mudah okay. Cantik di mata pada yang memandang. Nak bergaya style labuh pun ada "Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab".

-RUSTIN CHIC DAIS-
Pilihan pelamin mini boleh juga untuk save bajet korang kerana ianya lebih murah. Tapi sekiranya ada idea sendiri boleh je setup pelamin mini ini sendiri. Itu pun sekiranya korang memang berjiwa kreatif. Alamak ! mek cah terkecuali okay. Bukan berjiwa seni. T.T




Bila tengok pelamin macam ni hati meronta-ronta nak kawin, tapi apa kan daya jodoh masih belum bertemu. Insyaallah akan sampai masanya. So buat masa sekarang update entri tentang kawin jelar mampu. So tak salah kan ? persediaan untuk ke arah perkahwinan tu harus ada. Study sikit-sikit so nanti tak de la kosong sangat kan pemikiran tentang persediaan untuk majlis perkahwinan dan tunang nanti.



Serius cantik giler pelamin dari Basketlabcreative ni. Tak rugi kalau korang terjah disini. Banyak info yang korang akan dapat seperti doorgift, stickers, dan perkara tentang kawin lah! Eceh! opss jangan lupa terjah entri ini juga "Photobooth Untuk Majlis Perkahwinan". 

Terjah sekaranghttp://basketlab.blogspot.com/search/label/PELAMIN
SMS/Whatsaap at : hp: 017-7887587 (Razis) | 0189661471 (Hana) 
E-mail : basket_lab@yahoo.com

Menarik - Inspirasi Pelamin Bertemakan Warna Putih 2020

So?dah ada idea bakal-bakal pengantin sekalian?mihmih suka tengok orang nak bertunang dan kawin ni. Biarpun bukan pemilik blog Love is Cinta yang nak bertunang ataupun kawin tapi bersemangat juga untuk menaip entri macam ini. Apa yang penting mek cah belum bertunang lagi okay. Ramai yang salah anggap mek cah dah bertunang. T.T

#Okay papai. Kita bercerita lagi untuk next entri. Happy skodengsss. Mihmih◕‿◕✿

You May Also Like

20 kata-kata indah...

  1. cantiknya yg atas skali tu.nt kalau adik rara kawen.leh buat cm ni.simple but nice.

    ReplyDelete
  2. serius memang cantik dan comel semuanya, :)

    ReplyDelete
  3. cantik hehee..blh la planing blm kawen lg heheeee :D

    ReplyDelete
  4. seriously cantik sangat...tak perlu nak pelamin yg gedabak2 tu..ini pun dah okay..

    ReplyDelete
  5. awww soo comel...yg ade ribbon and mirror2 tu.. ^^

    ReplyDelete
  6. Comel la...klu untuk dua pasangan nye ade wat x? Maksud nye ade 4org la..

    ReplyDelete
  7. Hye dear kindly follow us daisdream.blogspot.com for affordable dais decoration tq dear ;)

    ReplyDelete
  8. Kindly add us at daisdream.blogspot.com for affordable wedding dais decoration ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Mahal ke cik cinta hazanis pelamin mini nie... kalau kluang johor amek tempahan x... cntek la..bln 3 nk kawen hehe

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥