RESEPI

TRAVEL

TIPS

Gambar Abby Abadi Dan Farhan Bersanding Sederhana

by - 8:37 AM

Assalamualaikum cinta.


Abby Abadi menjadi selebriti kegemaran semenjak hazanis di zaman sekolah menengah lagi. beliau yang terkenal dalam drama gerak khas di TV1 sememangnya dikenali ramai, lebih-lebih lagi sekarang banyak menimbulkan isu berkaitan perhijrahan beliau. tetapi dengan gaya dan penghijrahan terkini Abbby abadi membuatkan beliau semakin cantik. Now, suka tengok perubahan Abby Abadi. Insyaallah semoga penghijrahan beliau menjadi ikutan buat selebriti lain. Alhamdulillah penghijrahan selebriti Yatt Hamzah, Diana Amir, Irma Hasmie, Dato' Siti Nur Haliza, Shila Hamzah dan Anna rafalie juga mendapat sokongan semua. Lagi comey bilo bertudung. :)


Abby Abadi dan suami barunya, Farhan di Taman Melawati, Kuala Lumpur. Ucapan tahniah dan selamat pengantin baru buat Abby Abadi kerana berjaya menjadi seorang isteri yang solehah setelah perkahwinan yang ke-2 selepas bersama Norman Hakim. dah namanya jodoh, yang dah berkahwin dan mempunyai cahaya mata pun masih boleh berpisah. itu namanya takdir. kiranya cekal juga hati Abby Abadi menghadapi semua dugaan itu. :'(



Suka sangat melihat kebahagian Abby Abadi sekarang, sejuk je mata yang memandang. kalau tak percaya boleh lihat Instagram beliau. nampak sangat Abby Abadi tersangat bahagia bersama keluaraga baru. 

#Throwback: 

Berseri-seri kedua pengantin ini. tahniah buat mereka. fesyen baju pengantin yang digayakan oleh Abby abadi sangat lah menarik kerana menutup aurat. jarang sekali dapat melihat pengantin  perempuan yang menutup aurat sepenuhnya. So nak cari baju pengantin boleh ke entri ini "Baju pengantin 2013", "Busana pengantin edisi peplum" , "Busana pengantin dan tunang". sesuai untuk yang bakal melangsungkan perkahwinan dan yang paling penting ingin kekalkan ciri-ciri muslimah.

Thanks for reading. 


You May Also Like

11 kata-kata indah...

  1. seronok jea nampak.... :) bagus la tu

    ReplyDelete
  2. wah mmg cntik..suka kaler ni..

    sepdan sgt mereka ni..

    ReplyDelete
  3. kannn..comey jo dio bertudung :)

    ReplyDelete
  4. hensem kan hubby dia >.< sesuai sgt ngn abby...hehe ninis jom lepak blog kita plak ~~ hihi

    ReplyDelete
  5. Canti tema diorang.. Soft & sweet.. Design baju abby pun lawa sgt.. semoga masjid yg dibina kali ni akan berkekalan hingga ke jannah.. amin.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  6. muka suaminya manis. senyumannya tu yg manis.hehe :)

    ReplyDelete
  7. jodoh...semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥