Promosi tambang murah AirAsia

Aidiladha dan musim cuti sekolah bakal menjelang tiba. Apa kata membawa orang yang tersayang melancong ke destinasi yang di impikan selama ini. memandangkan promosi tambang murah AirAsia masih berjalan, cepat-cepat kira bajet untuk membawa kesayangan melancong. Kalau tidak mampu keluar negara apa kata membawa keluarga anda bercuti dalam Malaysia. contohnya ke Langkawi, Penang, Terengganu, dan banyak lagi tempat menarik yang sesuai dikunjungi. sangat berbaloi jika merancang perjalanan ataupun percutian dengan lebih awal.



seperti yang kita tahu AirAsia memerlukan penempahan tiket lebih awal untuk mendapatkan harga promosi. kalau dulu nak tempah tiket penerbangan pun sangat susah . tapi sekarang ianya sangat senang kerana pembayaran juga boleh dilakukan melalui maybank2u , cimbclicks dan banyak lagi. cepat, mudah, senang dan siap!

[kenangan percutian di Batu Feringgi, Penang]
Eceh! cukup skema entri kali ini. grrr. tiket murah, so hazanis sendiri mengambil kesempatan untuk bercuti bersama yang tersayang. yang tersayang itu adik sendiri, hanya kami berdua mempunyai masa yang sangat sesuai untuk bercuti. memandangkan adik cuti study week so perancangan 21.09.2013 sehingga 24.09.2013 adalah masa sesuai untuk kami bercuti. percutian kami hanya dalam malaysia.


permulaan perancangan ingin ke bangkok memandang harga tiket tersangatlah murah. tapi apakan daya kami tidak pernah kesana dan tidak mempunyai kawan-kawan yang sudah biasa dengan keadaan disana. wuwu so hanya kuala lumpur dan penang destinasi percutian kami. 


so apa tunggu lagi? cepat ke page AirAsia untuk melihat promosi yang masih berjalan. Pastikan mendapat harga terendah dan bijak merancang waktu perjalanan. chewah! oh la la, tak sabar untuk bercuti. 

Thanks for reading. xoxo.


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

25 ulasan:

  1. saya pun br je beli tiket air asia...memang murah !

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeayy.. akk beli tiket untuk ke mna? hihi nk ikut.:-P

      Padam
  2. Salam dik..smlm akak dh tgk promo aa nie..tp utk date yg akak nk travel dh mahal la harga tiket dia..ermmm xdak rezeki.. btw thanks follow akak blk.. akak dh follow awk dh sblm nie.. =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi suka tgk blog akk. best dgn life yg suka trvel. smlm bru smpt blogwalking sis. so salam kenal sis. :-)

      Padam
  3. baik punya promosi...

    RHB utk cik adik manis...

    BalasPadam
  4. berjalan-jalan di penang ey...akak orang penang :)...selalu jugak family akak bercuti guna servis air asia ni...memang best...kakak akak pergi vietnam baru ni pun tiket murah sangat...bolehlah menabung dari sekarang bagi yang nak berjalan-jalan jauh ni kan dalam or luar malaysia...salam kenal hazanis:)

    BalasPadam
  5. tiket murah ke sarawak tak da ke kak ? huhu...sad lama x balik kmpg sana..

    BalasPadam
  6. grab peluang..... heeeee
    **sorry lama sangat tak BW sini...
    :-)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum, kunjung balas dan follow. Kalau sudi follow balik ya.

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhhhhh,dia dulu g bercuti,hehe

    BalasPadam
  9. Akak teringin nak gi Korea.. Heheh.. Tp lom cukup bajet lagi nak terbang ke sana.. Huhu..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    BalasPadam
  10. baju anis cantik...akak pulak teringin nak pi Langkawi...

    BalasPadam
  11. ein xpenah naik kapal terbang... huhuhu

    BalasPadam
  12. wahh..ingatkan airasia sponsor tadi..

    BalasPadam
  13. dari kl ke kb xdo ke?
    malas nak balik drive keta.
    jalan jem..huhu

    BalasPadam
  14. dah beli dah.. untuk balik kelate nanti.. mmg murah pn ^^

    BalasPadam
  15. kenape x gi KK je .jauh la sikit . hehehe . murah tu mmg la murh. tapi mase xde plak nak g jalan .

    BalasPadam
  16. xnk komen entri.. nak komen hazanis cantik boleh?? he2

    BalasPadam
  17. murahnyaaaa.... haishhh bila lah duit JPA ni nk masuk,... nk g holiday.. weeeee

    BalasPadam
  18. Seronoknyaaa Hazanis g derak. Hihihi.

    BalasPadam
  19. Bila tengok je gambar sis dekat Penang. Tetiba rasa rindu sangat nak pergi sana. wuaaaaa!

    BalasPadam
  20. Murahnya :O Sekarang cuti sekolah.. tapi tak boleh pergi melancong T_T Next year PBSMR kena manfaatkan satu bulan nih *manfaat laa sangat* Kami pun tak tahu pernah pergi Batu Feringgi tak.. Dasar orang Penang yang tak kenal tempat Penang.. huhuhu.. haha .

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...