Gambar Perkahwinan Ana Raffali, Ahmad Aznaim



HANYA dengan sekali lafaz, penyanyi popular Ana Nur Hidayah Mohd Raffali atau Ana Raffali sah bergelar sebagai isteri Ahmad Aznaim Abdullah, 30, tepat pada jam 11.55 pagi tadi, pada majlis yang berlangsung di Masjid Al Hidayah, Taman Melawati, Kuala Lumpur

Pasangan Ana-Ahmad Aznaim dinikahkan oleh bapa Ana sendiri, Mohd Raffali Mohd Nor dengan mas kahwin RM11,412.

Pada majlis itu, Ana, 26, turut menerima tujuh dulang hantaran daripada pihak lelaki.

sumber::Google

sumber::Google
sumber::Google

Pihak perempuan pula membalas dengan sembilan dulang.

Penyanyi Tolong Ingatkan Aku ini mengumumkan tarikh nikah mereka akhir bulan lalu. Ana mengenali Ahmad Aznaim sejak 2005.

Pada sidang media akhir bulan lalu, Ana berkata: “Naim ialah seorang jurugambar dan kami berkenalan melalui sepupu saya. Secara kebetulan, saya memang minat bidang fotografi.”

“Disebabkan minat yang sama, kami semakin serasi. Namun, ketika itu Naim tidak mengetahui bahawa saya mempunyai bakat dalam bidang nyanyian dan penciptaan lagu,” katanya.


Katanya, sikap Naim yang penyabar membuatkan dia tertarik dengan jejaka pilihannya itu dan secara tidak langsung membuka hatinya untuk lebih serius dalam hubungan tersebut pada 2008. — KOSMO

p/s:::Anna memang cantik jelita bila bertudung...Alhamdulillah dengan perubahan yang beliau lakukan..semoga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat...Amin...:)



--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

18 ulasan:

  1. alhamdulillah. terbina dah sebuah masjid. semoga kekal hingga ke akhir hayat. ana rafali lepas makin tudung makin sweet! ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. hikss smua jadi sweet bila bertudung..^^

      Padam
  2. cantek! lawa baju nikah die

    perempuan sememangnye sgt cantek kalau berhijab ^^

    BalasPadam
  3. Yeay, kawin sudah :D


    cmmnt here.

    BalasPadam
  4. ana raffali comei pakai tudung :))

    BalasPadam
  5. CANTIK SANGAT ! kak anis bila lagi nih ? :D

    BalasPadam
  6. Heee:) cantik manis jer si ana ni:)
    Suka sangat tgk:) Lbih2 lg dalam keadaan dia dah bertudung:)
    Berseriseri:)

    dear,anyway thankssss tag Pelangi :)
    Ada masa Pelangi join ek:)
    Goodluck:)

    BalasPadam
  7. cantik lah anak raffali pakai tudung :))

    BalasPadam
  8. nampak manis bertudung.. siapa2 pon kalau pakai hijab, lagi bertambah chantek.. sekejap je dier dah kawen.. :)

    BalasPadam
  9. muka ana nampak simple sangat..

    but nice ^^

    BalasPadam
  10. make up ana simple sangat..

    but nice ^^

    BalasPadam
  11. tahniah ler dah kawen..syok tgk org kawen nih =)

    BalasPadam
  12. sweet... cantik lagi bertudung manis ja, love is cinta berubah wajah ? sweeeet jugak !

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. terasa nk kawen plak .. tp belom ada calon ^_^

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...