Ya ALLAH cantiknya bila Yatt Hamzah bertudung..:'D



Assalamualaikum L.O.V.E..=)

Yatt Hamzah Bertudung Takut Azab Allah??

Indahnya CiptaanNya...:)
Jika minggu lepas Abby Abadi melakukan penghijrahan dengan imej bertudung,hari ini seorang lagi dramatis mengikut jejak sama iaitu Yatt Hamzah.

Ketika dihubungi MH Online sebentar tadi, Yatt Hamzah iaitu ibu kepada seorang cahaya mata ini berkata;
"Alhamdulillah, sebenarnya sudah lama saya memasang niat untuk berhijrah ke arah yang lebih baik. Selepas pulang dari kelas usrah semalam, hati saya tergerak untuk mengerjakan solat sunat taubat.
"Ketika itu, saya dapat rasakan sudah tiba masanya untuk saya berubah. Dapat saya membayangkan bagaimana seksaan di akhirat nanti. Bermula pagi tadi, saya terus mengenakan tudung sebelum keluar rumah."
Tambah Yatt lagi, perubahan yang dilakukan ini bukan kerana paksaan daripada suami atau orang sekeliling sebaliknya kerana Allah S.W.T.

kan manis kalau macam nie..^^
"Suami adalah orang yang paling gembira bila saya beritahu keputusan saya ini. Sebelum ini dia pernah menyuruh saya untuk bertudung tetapi tidak sesekali memaksa saya untuk berubah ke arah itu.

"Doakan semoga perubahan saya ini mendapat keberkatan daripada-Nya dan biarlah saya kuat untuk menghadapi apa saja ujian terutama dalam industri ini," kongsi Yatt dengan nada sebak.


p/s: seronok dan terharu apabila ramai artis wanita dah mula berubah..semoga perubahan ini sentiasa berkekalan...wanita lebih cantik dan manis apabila bertudung..kan??:)

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

25 ulasan:

  1. a'a cantik sangat bila bertudung;)
    lebih maniss pun ada :))

    BalasPadam
  2. @laskar pelangi

    ramai artis yg berubah mcm nie kan best..:))

    BalasPadam
  3. sayang ^^ cuba tengok ambar kat belakang yatt hamzah tuu ! haha ~ ada helizaa menyelittt ^^ comelll !!

    BalasPadam
  4. @Maya Lisa

    hehe kita dah perasan la sayang...chomey kan heliza tu....:P

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..Mudah-mudahan ramai lg wanita d luar sana terbuka hatinya utk bertudung dan jd muslimah sejati..
    E'eh..dlm gambor 2 tercelit muka heliza..

    BalasPadam
  6. alhamdulilah....cntik n ccoommeeii sngat yatt pkai tudung :)

    BalasPadam
  7. manis. comel heliza kat belakang tuh. haha. :D

    BalasPadam
  8. Bagus laa ramai artis dah mula berhijrah.. alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
  9. alhamdulillah.. ramai retis yang berubah... moga2 ia berkekalan hingga akhir hayat..

    kalau dah pakai tudung, pakailah dengan sempurna.. tak guna kalau pakai tudung tapi cara berpakaian seperti bertelanjang.. ^_^

    BalasPadam
  10. awwww. yat. comel lote tuu! hehhhee

    BalasPadam
  11. cantik mcm kak anis :D jugok huhuhu

    BalasPadam
  12. semoge ramai lagi insan yg akn diberikan hidayah mcm kak yat :)

    BalasPadam
  13. Omeynyeee dia pakai tudung ! alhamdulillah moga penghijrahan dia di redhoi di berkati :D
    eyhh muka heliza helmi ada lah kat situ hehehe

    BalasPadam
  14. last 2 week Alkisah jumpa yatt dekat Mc D kidzania bersama anak.. tapi masa tu dia masih free hair.. apa yang boleh alkisah katakan kat sini ialah Alhamdulillah..

    BalasPadam
  15. Alahmdulillah...
    Semakin hari semakin ramai artis yang berhijrah... ;)

    BalasPadam
  16. check emel.:)..ada bnda nk tnya

    BalasPadam
  17. bgus la...thumbs up ! ehhe peace

    BalasPadam
  18. kak yatt cmne cre nk pakai tudung halfmoon sakura???sy dh cbe cri dlm youtube tp xdpt2 jgk..tlg aja kn sy cre pakai tdung halfmoon tu waktu kak yatt kt radiusite tu..comel sgt

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...