Diana Amir Rahsiakan Pertunangan

Assalamualaikum cinta. ^^

Dah lama tak bergosip. hehe kali ni bila dengar Diana Amir dah bertunang terus terlintas difikiran siapakah jejaka yang bertuah yang berjaya menawan hati Diana Amir itu? Mungkin mek cah orang yang paling lambat dapat tahu berita ni. Dan mungkin juga ada yang belum tahu berita ni kan. So siapakah tunangan Diana Amir itu. Tunangannya yang dikenali dengan nama Sir Habib merupakan petugas di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Merbok, Kedah


majlis pertunangan Diana dan Habib telah diadakan secara tertutup dengan dihadiri oleh keluarga kedua-dua belah pihak sahaja. Diana Amir berkata kepada wartawan Mstar Online:-

"Dalam Islam sendiri tidak menggalakkan kita menghebohkan majlis bertunang atau fasa bercinta kerana ia adalah perjanjian awal antara pasangan kekasih. Lainlah kalau majlis perkahwinan, memang ia perlu dihebahkan untuk mengelakkan fitnah. Sebenarnya tada jaminan lagi saya pasti akan berkahwin dengan dia (Habib). Atas sebab itu, saya hanya adakan majlis secara tertutup untuk keluarga kedua-dua belah pihak sahaja."
so Diana Amir rahsiakan pertunangan kerana Mengikut Syariat Islam. itu yang terbaik kan tapi lastly orang lain dapat tahu jugak. Maklum la selebriti katakan. hehe Tahniah untuk Diana Amir dan tunangannya. Semoga majlis perkahwinan diadakan secepat yang mungkin. Tak elok lama-lama bertunang. Ewah! menyibuk je mek cah ni kan. :P

Berita sepenuhnya:

Thanks for reading.

Nota kecil: Diana Amir lebih cantik dari artis HOT INI kan?:P


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

19 ulasan:

  1. ouh. dh bertunang ek.
    p/s: hye awk, slm perkenalan :)

    BalasPadam
  2. wartawan komfem kejar .. tak kemana lari kalau dah dinamakan artis ..

    BalasPadam
  3. Tahniah la buat diana amir..sama2 kita doakan kebahagian saudara islam kita..

    BalasPadam
  4. aah hazanis.my fren masa diploma ngn degree:-D

    BalasPadam
  5. Fariz Azhari (jiran)27 September 2012 6:51 PTG

    mek cah bila lagi? hehehe

    BalasPadam
  6. @cik sinderella
    aah kita pun baru tahu...slmt berkenalan jugak..:)

    BalasPadam
  7. @cioccolato caldo
    insyaallah, kebahagian menjadi milik kita semua..:)

    BalasPadam
  8. @boni kacak
    huhu melepas tapi tetap kuat makan..hewhew

    BalasPadam
  9. @Fariz Azhari (jiran)
    aii malu sero jiran komen...huhu lambat lg..akan sapa surat madoh depe rumoh terr..:))

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah :) diana ni sejak menutup aurat semakin murah rezeki! Makin cantik aje....:)

    BalasPadam
  11. diana cantik...tahniah da btunang da beliau ni :)

    BalasPadam
  12. ade dengr berita ni..tengok kat tv..cite galaksi

    BalasPadam
  13. thanks hazanis sebab join blog MingHuiRaingerz!!

    Jom luangkan masa baca artikel di sini :)

    Nora Danish Pelajar Sekolah Paling Comel Di Malaysia!

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...