RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tudung Bawal Princess 2 tone RM23. Hot sales!

by - 10:17 PM

Assalamualaikum cinta.♥

Tudung bawal 2 tone ada disini!. cantik dan memukau jahitan manik yang membuatkan sipemakai seperti sang puteri yang turun dari kayangan. Lolzz kali ini pemilik blog ingin berkongsi koleksi tudung bawal 2 tone terkini. bersyukur jugak kerana sambutan di entri ini "Baju kurung peplum dari blog hazanis" & "Fesyen jubah terkini hanya RM79 termasuk postage" amat menggalakkan. Yang tinggal cuma HAFA006. Tudung 2 tone princess ini sesuai dipakai ke pejabat, ke kuliah, dinner, event dan keluar bersantai.Kalau yang lebih kretif boleh dijadikan sebagai tudung tunang. Ohsem!♥


Jahitan manik yang kemas membuatkan si pemakai akan kelihatan seorang puteri, pelbagai gaya boleh dilakukan sama ada meletakkan manik tersebut dibahagian tepi ataupun di atas kepala. comel!


Price : RM23 not include postage
Postage: RM6


warna yang menggoda dari hijau pucuk pisang digabungkan dengan warna pink. memang cantik, nampak fresh.



Price : RM23 not include postage
Postage: RM6


sesuai untuk gadis yang sukakan kelembutan dan sukakan warna yang soft. 


Price : RM23 not include postage
Postage: RM6

Kalau nak beli banyak-banyak dengan harga borong pon boleh. Nak buat permintaan warna pun boleh. Beli tudung ini boleh la tengok tutorial ini pula "Fesyen : Cara pemakaian tudung bawal". Tutorial yang ni pun "Cara pemakaian shawl labuh dari Heliza Helmi hijab" boleh sekadar maklumat tambahan.

Sebarang pertanyaan boleh dibuat di:

Facebook: Love Patzzi 
Email: hazanis88@gmail.com


Cara Order, inbox/PM ke facebook, funpage @ email. 

1. Nama Penuh
2. Alamat Penuh
3. Nombor Telefon
4. No kod
5. url facebook

Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian.

Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:)

Nota kecil : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display.

Sekian terima kasih.Happy shopping!. ♥


You May Also Like

7 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥