RESEPI

TRAVEL

TIPS

Majlis Pernikahan Liyana Jasmay dan Fathuddin Mazlan

by - 6:30 PM

Pelakon dan penyanyi, Liyana Jasmay, 25, menerima lima dulang hantaran daripada pasangannya, Fathuddin Mazlan, 28, termasuk wang hantaran bernilai RM28,322, seutas rantai, sepasang anting-anting dan sebentuk cincin dalam majlis yang berlangsung di Hotel Seri Pacific.








Semua pasangan akan gembira bila mereka diijabkabulkkan. begitu juga dengan pasangan ini. Opss lagi best benda INI kan. Lagipun perkahwinan artis dan selebriti menjadi topik utama dalam blog dan website kini. selamat pengantin baru juga buat "Majlis Pernikahan Farid Kamil Dan Diana Danielle". Dah nak dapat baby pun, kejap je masa berlalu.








Kalau sebelum ni kita semua melihat perkahwinan dari selebriti lain iaitu Gambar resepsi perkahwinan Khairul fahmi dan leuniey dari Azura Couture" & "5 Gambar Majlis Perkahwinan Apek dan Leuniey". maka kali ini iyana jasmay dan pasangannya selamat diijab kabulkan walupun sebelum ini mendapat kontroversi hangat dari media massa. 


LIYANA kelihatan anggun menggayakan busana baju kurung moden rona putih rekaan Jovian Mandagie di majlis pernikahannya. Seanggun Irma hasmie dalam entri ini "Gambar Majlis Perkahwinan Irma Hasmie Dan Redza Belah Lelaki" & "Majlis Pernikahan Irma Hasmie dan Reza Syah".



Untuk gambar yang lebih menarik boleh la terjah ke page Liyana Jasmay.

“Semoga Allah SWT menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan semoga Allah SWT meningkatkan kualiti keturunan mereka, menjadikannya pembuka pintu-pintu rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa damai”. Semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Insyaallah. 

Thanks for reading.

You May Also Like

19 kata-kata indah...

  1. lawanyaaa liyana jasmay.. suami dia pun hensem.... apapun, selamat pengantin baru liyana dan suami... semoga berkekalan hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  2. congrats to both of them...semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  3. hai..anda di tag di sini http://iellakylla.blogspot.com/2013/02/segmen-random-oleh-honey-yeo.html

    ReplyDelete
  4. wow kawin dgn artis kene siapkn hantaran RM20k keatas hik hik :)

    ReplyDelete
  5. Cantik baju LJ. Anis suka pelamin nikah MJ, simple but elegant.. Cewah!

    ReplyDelete
  6. salam mek cah :)

    ahah...byk nyer link perkahwinan selebriti...hehe :)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥