5 Gambar Majlis Perkahwinan Apek dan Leuniey


Assalamualaikum cinta. :)

Berita baik haruslah dikhabarkan untuk sahabat semua lagi-lagi berita perkahwinan si retis dan artis kita ni. Yelar, tengok mereka kawin hati pun makin teruja untuk berkahwin. cuma masa je yang menentukan, tapi hati rasa sedih sebab umur dah meningkat tapi kerja pun belum dapat lagi. *nak kawin macam mana?*. =.='



Akhirnya, penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi (Apek) telah melangsungkan perkahwinannya dengan Leuniey pada 28.12.12 di Pasir Pekan, Tumpat, Kota bahru, Kelantan pada pukul 10 pagi tadi. Malah khabar gembira tersebut sudah diketahui oleh media, orang ramai serta peminat arena bola sepak. Ejah sokong sep klate boh *Untuk Dia 'The Red Warriors'*.:P

Bagaimanapun, difahamkan Mereka tidak bertunang tetapi terus melangsungkan pernikahan sahaja. Selain itu, akan diadakan juga majlis resepsi pengantin perempuan di Hotel Renaissance, Kota Bharu pada 30 Disember, diikuti persandingan di sebelah pengantin lelaki di rumah keluarga Apek di Kampung Chenang, Kota Bharu pada 5 Januari tahun depan.


Teruja bila tengok artis dan retis kawin sebab banyak fesyen busana kawin yang boleh di ushar "Busana pengantin dan tunang". Lolzz lagi mereka yang telah berkahwin ialah "Majlis pernikahan Maria Elena dan Asfirdaus", "Selamat Pengantin baru buat IRINE NADIA MARCELLO + AMIRUL.", "Selamat pengantin baru buat Nurulbadiah Lai dan pasangan", "Perkahwinan Liyana Hisham (Host Safiyya TV9)", "Majlis Persandingan Farid Kamil dan Diana Danielle Daripada BlissCandid Photography" dan banyak lagi. cuba lah ushar entri lama-lama ya.:P


Selamat pengantin baru untuk pasangan ini. semoga kekal hingga ke akhir hayat. Amin 

Thanks for reading.

Nota kecil: sila Google untuk lagi berita tentang gambar dan perkahwinan mereka. semua picha credit to Google. Mungkinkah pada masa akan datang nanti mereka bakal menjadi model untuk jenama INI pula setelah menjadi model SimplySiti. *Oh banyak kemungkinan*. :P

25 ulasan:

  1. cntik aje pkai tudung..
    sesuai..sama padan..^__^
    smoga kekal akhir hayat..
    aminn

    BalasPadam
    Balasan
    1. klau kekalkn imej bertudung pun bgus kan.:)

      Padam
  2. tahniah pd apek n leuniey :)

    pd tuan blog jgk pntas upload pic kawen diowg :)

    BalasPadam
  3. nikoh doh la apek nge lieuniy. moga2 berbahagia sampai ke akhir hayat lah dih? :)

    P/s: tadi ado baco2 komen ore2 di fb, diorg kata make up lieuniy lebih kurang muka rosmah dh jd nya. rosmah time muda kot :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe nikoh doh la ore klate kito. eh fie bilo nok nikoh?klu nikoh jgn lupo jemput tuh.:P

      Padam
  4. alhamdulillah..
    comel bertudung :)

    BalasPadam
  5. Moga berkekalan hingga ke akhir hayat insyallah :)

    BalasPadam
  6. leuniey cantik!hihi...mmg cam ala2 korea nih rupa dy..

    BalasPadam
  7. congrats, Apek and Leuniey! they do suit each other, and Leuniey was really beautiful in her wedding dress. :)

    BalasPadam
  8. tahniah..alhamdulillah terdiri nya jugak masjid yang baru..semoga berkekalan..amin2

    BalasPadam
  9. cantek giler. 5 jan kite dah ade kat KB. agak2 apex jemput x? haha

    BalasPadam
  10. comelnya lahai wifey apek ni. geram tgk :)

    BalasPadam
  11. selamat pengantin baru untuk apek and rosmah mansur look alike....

    BalasPadam
  12. sangat sangat cantik leuniey ni... serius, suka tengok muka dia.. semoga kekal bhgia hingga ke syurga apek dan leuniey.. ;D

    BalasPadam
  13. lawa baju akad nkh diol. grand hbs. male tgk instagram pun melting hbs .

    BalasPadam
  14. wahhh, dah macam anak patung si leuniey nie..

    BalasPadam
  15. cantik..dan2 rasa nak kawen haha..hazanis bila plak? jeng2..

    BalasPadam
  16. muke diorang seiras..jodoh panjang ni..
    btw flw me bck ya :)
    http://mimque.blogspot.com

    BalasPadam
  17. tunggu kak hamis la kawen. degree nak abis dah tu nanti leh kawen dah hihi

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿