RESEPI

TRAVEL

TIPS

Gambar Siti Nurhaliza Bertudung Dari Media Semasa

by - 8:30 AM

Assalamualaikum cinta.

sekali pandang terus nak pandai lagi. memang tak jemu melihat si jelita ini siapa lagi kalau bukan Dato' Siti Nurhaliza lebih-lebih bila berimej terbaru. Terjah entri ini kalau sudi, "5 Gambar Comel Siti Nurhaliza Bertudung Sempena Hari Lahir Ke-34". Gambar yang menarik perhatian ini credit kepada Media Semasa yang melaporkan pelbagai kisah selebriti.



Imej Siti Nurhaliza sedikit demi sedikit kian berubah, dari tidak bertudung kepada bertudung separuh ala-ala datin dan sekarang sudah bertudung sepenuhnya walaupun masih ada yang perlu diperbaiki. Namun siapa tahu, mungkin suatu hari nanti Siti Nurhaliza juga bakal bertudung labuh seperti Yatt Hamzah (Ya ALLAH cantiknya bila Yatt Hamzah bertudung) dan Diana Amir (Diana Amir Rahsiakan Pertunangan). Mereka semua mencetuskan fenomena kerana dari kehidupan yang sosial sekarang berubah kepada yang lebih baik. Alhamdulillah.


Jom bergaya dengan fesyen tudung terkini :

Wanita yang bekerjaya yang mempunyai pakej yang lengkap, untung Datuk K kan. tapi lebih lengkap kalau mereka ada zuriat. tak sabar nak tengok anak Dato' Siti Nurhaliza.  boleh lawan cinta irma hasmie tak "Cinta Irma Hasmie dan Redza Syah semakin erat bertaut"?hehe yang penting mereka semua sweet dan sesuai jadi model INI. Nak tengok penampilan Siti Nurhaliza yang lebih mengancam jom singgah entri ini "Penampilan terbaru dari Siti Nurhaliza".

Thanks for reading.


You May Also Like

10 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥