RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Cara Pemakaian Selendang 2016

by - 4:34 PM

Nampaknya artikel Fesyen cara pemakaian selendang 2015 sebelum ini telah mendapat tempat dihati pembaca. Maklumlah kebanyakan wanita berhijab sekarang suka mengikuti trend semasa lebih-lebih lagi tentang fesyen muslimah. Mek Cah sendiri suka melihat wanita muslimah berfesyen tetapi lebih suka yang menutup aurat. Maksudnya tudung yang menutup dada dan labuh serta pakaian yang dipakai tidak ketat. Walaupun Mek Cah sendiri tidak sempurna sekurangnya kita suka melihat kebaikan dan berusaha kearah kebaikan sama-sama. Insyaallah doakan kita semua terbuka hati untuk mencontohi mereka menutup aurat dengan sempurna. Bila cakap pasal aurat dan fesyen suka dengar kata-katanya menerusi artikel 'Fatin Liyana - minaztv@youtube'. Banyak nasihat berguna yang boleh kita jadikan panduan ketika berfesyen. Alahai Fatin Liyana kenapa la comel sangat, suka dengan penampilannya sekarang '7 Gambar Sekitar Pertunangan Dr Fatin Liyana Asri Dan Dr Anwar Fazal' dan 'Gambar Pernikahan Dr Fatin Liyana Asri Dan Dr Anwar Fazal'.
Fesyen Cara Pemakaian Selendang



Awatt senang jaaaaa diorang pakai shawl ni. Dah la cun!☺️
Posted by Janna Nick on Monday, 21 December 2015
Antara artikel Mek Cah sebelum ini yang boleh dijadikan panduan sebagai Fesyen Cara Pemakaian Selendang 2016 menutup aurat ialah 'Fesyen cara pemakaian selendang', 'Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang' dan 'Cara Pakai Selendang Seperti Irine Nadia Marcello'. Kesemua mereka adalah inspirasi ramai ketika berfesyen. 

Sekarang Mek Cah berkenan sangat dengan tutorial dari EASY PEASY SCARF, manis dan cantik je si model tu. Mek Cah rasa dialah owner dan sendiri jadi model. Semua tutorial Fesyen Cara Pemakaian Selendang sangat simple dan mudah. Kalau tak percaya korang boleh cuba sendiri dan ushar instagram mereka EASY PEASY SCARF. Apa pun Mek Cah masih belum cuba style macam ni maklumlah shawl kebiasaan kena iron dan part iron tudung memang Mek Cah malas sekali sebab tu lebih senang guna shawl cotton macam artikel ini 'Cara Pakai Selendang dari Hazanis'.

Fesyen Cara Pemakaian Selendang 2016


Selamat mencuba TUTORIAL SIMPLE daripada @epscarf #TutorialbyEps
Posted by Janna Nick on Sunday, 20 December 2015
Apa-pun setiap orang mempunyai citarasa masing-masing. Dah menjadi trend sekarang semua suka shawl Kek Nis yang panjang tu lepas tu boleh belit ikut suka hati. Lagi satu sekarang ramai suka dengan 'fesyen tudung gaya Elfira Loy'. Mek Cah pernah cuba pakai shawl ala Elfira Loy tapi tak cukup confident dengan bentuk muka sendiri. Alhamdulillah Mek Cah dah berjaya kongsi 'Cara Pakai Shawl Ala Elfira Loy'. Selamat mencuba tau fesyen selendang yang ini!

You May Also Like

3 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥