RESEPI

TRAVEL

TIPS

Koleksi Aksesori di Aidilfitri

by - 3:37 AM


Assalamualaikum cinta.


Baju raya dah! kasut raya dah! tudung raya dah! . Ohoii mana yang tak lengkap lagi? disni ada jawapannya. * Konon semuanya dah, tapi semuanya belum lagi. nama je jual baju raya di "Hazanis Fashion" tapi tuan sendiri belum dapat itu semua*. T.T

Jom ceriakan raya dengan barang kemas silver 925 ukir nama,juga boleh disadur emas 916 dengn harga paling istimewa! Meh! terjah sekarang. 



So sempena nak raya, kawan hazanis sedang buat promosi untuk koleksinya. Ehem! dah shopping 2 gelang tangan silver. *tak sempat pose lawa-lawa, lolzzz* . memang berpuas hati dengan service diberi. layanan cukup memuaskan hati. so kepada yang nak jadi gugurl sangat boleh la tempah gelang, subang, cincin or sebagainya dengan kawan hazanis ni. kalau tak silap sekelas masa form 2 . lepas tu loss contact. alih-alih jumpa dalam fb. dah berkeluarga pun. heeee tahniah. 

Bergaya bersama kolesi dari asia silver shop menjadikan anda penuh berkeyakinan dan berseri di hari aidilfitri. Cepat-cepat buat tempahan. kerana tempahan akan ditutup tidak lama lagi jadi jangan terlewat !!Untuk lihat harga dan pelbagai design boleh ke page http://www.facebook.com/asiasilvershop.


Ada baby girl boleh la kasi cantik & cute dengan rantai leher macam ni. comel kan! Si manja pasti lebih comel dan manis apabila memakai rantai leher ukiran namanya..Syawal pasti lebih ceria..


Berita baik kepada sesiapa yang ingin menempah rantai leher nama atau rantai tangan nama tetapi ingin save budget dengan syarat menggunakan rantai sendiri..untuk keterangan lanjut boleh pm..juga boleh disadur dgn emas..


Nah! pelbagai design & pilihan yang boleh dibuat. cincin untuk pasangan bertuanag, berkahwin, couple memang sesuai sangat. sebab mengikut budget anda. untuk hadiah sebgai hari jadi pun lagi sesuai! pasti pasangan anda kan terkejut!. 



Kami sedia menerima tempahan barangan perak yg berkualiti tinggi berupa rantai leher,rantai tangan,subang,cincin,brooch,atau apa saja yg diukir nama anda dgn teliti dan kemas.untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan,sila tinggalkan message anda.
Asia Silver Shop menyediakan barangan aksesori dengan rekaan sederhana dan ringkas tapi pada masa sama, masih tetap memberikan penampilan anggun pada penggunanya terutamanya di hari raya yang bakal menjelang tiba.

Check list raya:




1.Survey dan buat pilihan design yang di inginkan..design boleh di 'mix n match' maknanya jenis nama pada gelang boleh diletak pada rantai,jenis nama pada rantai boleh dijadikan brooch dan sebagainya mengikut citarasa anda.Setelah membuat pilihan,tentukan ukuran dan size yang anda inginkan.

2.Hubungi melalui email, silvershop13@gmail.com atau PM je di facebook beliau.



Happy shopping. selamat pagi!. xoxo. 



You May Also Like

17 kata-kata indah...

  1. comelnyaaaa.. nak buat juga lah.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat la. ainaa. yg gelang tngan okay. xsmpi seratus pun.:)

      Delete
  2. cantik!tp next tyme..tgh kering :p

    ReplyDelete
  3. cantik... lama akak tak pakai brg kemas silver... dulu2 masa muda remaja banyak gk koleksi...pastu ntah dh kt mana dh tak terjaga...

    ReplyDelete
  4. Memang menepati budget!! cantiknyaaaaa!! wajib terjah nih :)

    ReplyDelete
  5. cantik.. minat gold yg ada nama tu..
    salam ramadhan & selamat berpusa =)
    jmput follow blog sy http://belogzeera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. cantiknyaaa ! yg best boleh buat nama sendiri. wow

    ReplyDelete
  7. wow...bestnya...ukiran nama telah famous kembali..^^

    ReplyDelete
  8. wah.. sangat menarik.. bling bling tu

    ReplyDelete
  9. Teringin jugak nak buat ukiran nama kat rantai leher..
    Nanti nak pujuk asben ;D

    ReplyDelete
  10. comel2nyeee
    dulu zaman belajar , rajin akak cari assesori macam nie ..
    skrg x dahh .. ikut usia lahh ekke

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥