Perkahwinan Liyana Hisham (Host Safiyya TV9)

Assalamualaikum cinta. =)

Selamat pengantin baru buat Liyana Hisham dan pasangannya Beyta. Semoga ucapan ini belum terlewat. Pasangan ini telah selamat menjadi pasangan suami isteri pada 24 Ogos 2012 yang lalu bersamaan hari Jumaat, majlis akad nikah tersebut diadakan di Masjid Negara. Manakala, pada 26 Ogos 2012 telah dilangsungkan majlis resepsi perkahwinan Liyana Hisham dan Beyta Ferizi bertempat di Hadramawt Palace, Jalan Bukit Bintang.


Dulu, pernah terdetik di hati siapakah Liyana Hisham yang menjadi salah satu keywords dalam blog ini. Rupanya pengacara Safiyya TV9 tapi setahu mek cah belum pernah lagi buat entri mengenai Liyana Hisham ni. *oh abaikan, mungkin rezeki pelawat ke sini. Lolz*. Memang mek cah sangat meminati beliau kerana imejnya yang bersederhana tetapi cantik tapi tidak tahu pula nama pengacara rancangan Safiyya TV9 ialah Liyana Hisham. 


Belum kenal lagi siap Liyana Hisham?? Lihat sini "Kepada remaja perempuan yang ingin kelihatan anggun dan menukar ketrampilan diri mengikut peredaran masa, Safiyya adalah program yang paling sesuai. Siapa kata mereka yang bertudung tidak boleh berfesyen? Safiyya yang dihoskan oleh Liyana Kamal Hisham akan membawa anda semua meninjau pelbagai fesyen terkini mengikut trend semasa. Lebih menarik, Safiyya kali ini lebih agresif apabila Liyana turut mencuba aktiviti lasak seperti luncur ais, scuba dan para gliding. Tentunya program ini akan menjadi program mingguan anda kerana Safiyya sendiri membawa maksud “best friend” atau kawan baik. Safiyya bukan sahaja menampilkan trend pemakaian terkini, malahn turut memaparkan isu-isu kemasyarakatan seperti “Pasanganku Pengkid”, “Cinta Suami Orang” dan banyak lagi isu-isu yang sering diperdengarkan masa kini." sumber TV9


Sangat cantik kan Liyana Hisham ni. Busana pengantin yang dipakainya menarik perhatian dan sangat sesuai dengannya. Fuh! kepada bakal pengantin boleh jadikan busananya sebagai sumber inspirasi untuk dipakai di hari bahagia anda..Lollz lihat entri ini "Busana pengantin dan tunang".


Sama cantik sama padan. AHa! Jodoh yang telah ditetapkan dari Nya. sama la seperti pasangan ini "Perkahwinan Irma Hasmie Dan Redza Belah Lelaki", "Selamat Pengantin baru buat IRINE NADIA MARCELLO + AMIRUL.." & "Selamat pengantin baru buat Nurulbadiah Lai dan pasangan".


Majalah Ispirasi perkahwinan terbaik untuk semua. edisi JUN telah berlalu tapi nak masukkan jugak picha ni. Oh semua picha tersebut di ambil dari "Liyana Hisham Page". Semoga perkahwinan mereka kekal dan bahagia until jannah. Eh cun kan liyana ni, ehem sesuai sangat jadi model untuk duta INI. =.='

Sumber yang lain terjah sini :

Thanks for reading. 


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

25 ulasan:

  1. nama dia sama dgn blogger kak lyana hisham.nama ayh pun sama.

    BalasPadam
  2. cantiknya liyana...slalu tgk rncgn safiyah tu.... :)

    BalasPadam
  3. aah..dalam saffiya ari tu ade citer pasal wedding dia..mmg minat pun dgn liyana ni..xsangka jodoh dia dengan muslim luar. encem..n liyana gojes sgt time wedding ni

    BalasPadam
  4. saya pulak asyik konpius je.. ingatkan liyana jasmay..

    BalasPadam
  5. memang cantikkan kan lyana nie..suka tgk SAFIYYA TV9..:)

    BalasPadam
  6. kita ingat blogger yg liyana hashim tu..hewhew :)

    BalasPadam
  7. liyana ni klu dlm saffiya mekap nipis je. skali tgk wedding dia mekap fulamak, cantekkk..suke2 ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia natural beauty..suka tengok dia..hehe

      Padam
  8. Asyik pun peminat Liyana juga..:)

    BalasPadam
  9. cantik..ada gak tengok resepsi liyana dalam mahligai cinta ^_^

    BalasPadam
  10. suami kak liyana tu dari mana?

    BalasPadam
  11. cntknyer kak liyana...hehehe...plez...ajr sye cmner cre na bg cntk blog...hehehehe

    BalasPadam
  12. cantiknyaaa...simple but gojes sgt!

    BalasPadam
  13. Beruntungnya liyana hashim dpt kahwin dgn muslim kosovo.I wish too...

    BalasPadam
  14. Beruntungnya liyana hashim dpt kahwin dgn muslim kosovo.I wish too.....

    BalasPadam
  15. adeh..ddh kawen ghopenye...sobs2

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...