Kisah pengapit yang tersepit..:)


Assalamualaikum L.O.V.E...=)

entry nie berkesinambungan dengan entry yang lepas KLIK SINI, KLIK SINI....Alhamdulillah akhirnya merasa jugak menjadi pengapit untuk perkahwinan kakak aku tapi masa tu rasa tersepit sangat..yelar, busy sangat masa majlis tu..kejap ke situ dan kejap kesana...Alamak!! letih sih..waktu keletihan kian memuncak bila pihak pengantin sampai....hoho semuanya menjadi kelam kabut...sabOr jelar, nak jadi pengapit la sangat..Lolzzz

eh!!..kami bukan pasangan pengantin..jangan tertukar...:P
Bila pihak pengantin dah sampai, majlis dimulakan dengan bacaan doa dari ustaz Mat jengka 16..jauh tu di importnya...kawan abah aku masa menunaikan umarah dan haji sekali..sampai sekarang persahabatan mereka kekal sampai kini...terima kasih ustaz kerana sudi datang kemajlis perkahwinan kak jah..:)

pelamin yang menjadi saksi majlis nie berlangsung,..Lolzz..:P
pelamin yang kelihatan comel bagi aku...masa pi tengok pelamin nie di butik pengantin tak der la cantik sangat tapi bila dah siap pasang comey lotey la plop...suka-suka..:)

kompang dipalu pengantin baru!!..ecececece!!
pengapit yang kelihatan mengantuk disitu..yelar, pagi-pagi lagi dah bangun dan tolong ma dan abah mesin santan..bila azan zohor baru aku bersiap-siap untuk majlis petang tu....letih tapi tak salah aku tolong ma dan abah, sekurang-kurangnya boleh mengurangkan bebanan abah..:)

ma, abang adli dan kak jah sedang berdrama..:)
em sudah-sudah la tu abang..mak dah merestui perkahwinan kita..katanya kak jah...eceh!, pandai-pandai jer aku..muehehe 

lu pehal...kuatnya suka..nia gua jeless nie...Lolzz..:P
kibas dan kibas..kesian pengantin panas.....hoho tapi sedangkan aku sendiri panas..ececece sabor jelar, memang berpeluh habis masa nie...tulung!!! nak tisu..T___T

tiba-tiba terasa gedix nak anak ramai..erk???:P
Bersama sepupu tersayang...semuanya sepupu, anak buah belum ada lagi..homm suka main perut mat aki yang buncit tu.....amboiii sedap naaa mengata mat akil..nak tahu siapa mat akil KLIK SINI..:)

Al-quran dan terjemahannya..^^
Al-Quran sebagai panduan hidup....ustaz dan ustazah, sesuai..=)

kami perlu menjadi penyambut tetamu yang sentiasa tersenyum....hohoho
Picha yang kat bawah nie hanya guna kamera nie jer KLIK SINI..tak per janji keluar gambor kan....:)

bersama mak cik dielah..:P
bersama adik tersayang dielah...waaaa!!adik aku pakai aku punya jubah yang malam akad nikah...tak per, aku tak berkira dengan adik sendiri..^^

semua dah besor sepupu aku nie....:)
sekarang peluk sepupu , selepas nie peluk anak buah sendiri lak...boleh kan..:P

theme purple..nice..=)
picha nie menunjukkan ahli keluarga pihak lelaki..yang sedihnya kedua ibu dan ayah abang adli dah tak der..anak yatim piatu...sedih woo..maknanya akak aku tak dapat merasa kasih sayang seorang ibu mertua dan mungkin abang adli sendiri banyak bersedih sebelum nie...hummm

p/s::tahniah buat abang adli dan kak jah..selamat pengantin baru dan status ustaz dan ustazah j-qaf perlu dijaga tau.....semoga mendapat anak yang soleh dan soleha dan semoga perkahwinan nie berkekalan hendaknya..Amin..:))

k bai!!...Salam...^^

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

19 ulasan:

  1. berseri seri haa muka pengapit nyeee. hehheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. eceh!!..berseri apa g2....hohoho

      Padam
  2. cantiknye pengantin. pengapit die comelll. :D

    BalasPadam
  3. cantiknya pengapit yang tersepit tu :D

    BalasPadam
  4. alahai, lawanya cik Anis ne. ^_____^

    BalasPadam
  5. cumel gop tema purple.. cumel3.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mula2 rasa xbrapa comel tp bila tgk 3x baru napok comel..ekekeke

      Padam
  6. omeinya sep awoppppppp :)

    BalasPadam
  7. wah! nisa

    bestnya jadi pengapit

    tema purple pulak tu

    jealous i..hehe :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. kina, sebenarnya abah kita xberapa suka ada pelamin bagai..:(

      Padam
  8. amboiii pengapit bila lg? :PP

    BalasPadam
    Balasan
    1. pengapit 3 tahun lagi dayang..:P

      Padam
  9. kata kata indah untuk entri ini: "indahnya pengapit yang tersepit"

    BalasPadam
  10. cantiknya pengapit hehe..yeaa hazanis amik berkat..

    BalasPadam
  11. Lawanya pegapit tuuuuuuuuu ! tak lama lagi kahwin le kan kan ;p

    BalasPadam
  12. pengapit tu sangat comel..nk kenalan boleh? :)

    BalasPadam
  13. orang cakap kalau dah jadi pengapit..
    jodoh tu dah dekat..
    x lama lagi weding akak ar pulak kn..ekekeke

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...