RESEPI

TRAVEL

TIPS

Aidiladha part 1::: raya dengan anak-anak…alhamdulillah….

by - 3:31 PM


Cheeewah…..tajuk entry mau kasi gempak sikit..raya dengan anak-anak memang la bertambah sedikit keceriaan menyambut aidiladha….emm walaupun menyambut tanpa kakak kesayangan..hummm sedih jugak la kan..nasib baik ada adik dan anak-anak buah yang dapat menceriakan aku…sayang anak-anakku..muah!! 

Opsss….walupun raya dah lepas aku baru nak update pasal nie kan..fuhhh Nampak sangat pemalas nyo kan??…..ngeh ngeh….


Nie la cinta hati aku….si budak aqil tecikk namanya…hoho budak tecik nie sepupu aku..Ohhh aku teringin nak ada anaksaudara sendiri….boleh lambung-lambung kan..janji yang baby..yang besor xbest main…hehehe mak aku la yang jaga budak nie bila ummi dia pergi kerja…..so, bila aku balik kampong leh la main dengan dia…owww geram nak cubit pipit u…lagi satu rambut kerinting!!lagi syook aku usik dia….:P 


Ini lak satu kumpulan nasyid yang berbaju hijau…aku lak sebagai mama diorang…muehehehe cukup lengkap satu keluarga kan…Cuma bapak dia kat sini xder…hohoho opsss yang tengah peace tu boleh tolak tepi eh sebab dia bukan termasuk dalam adik beradik nie….sajo nak mengadow…..hehehe


Sukanya melihat anak-anak aku nih…..chomel-chomel semuanya…..oHHH tak sabau nak kawin….ayoiiii mood gatai dan gedixxx telah datang…huhuhu tolong jangan lempang sob sob..T____T


Ohhh yang si baju pink tu arisyaaa namanya…comel kan….seyesss aku cakap semua adik beradik dia comel….apa la petua mak dan ayah dia kan…..ni pun sepupu, haishhhh kalau sepupu besar dah lama aku ngorat….pewwittt…..lagi satu sepadan kan dua orang nie..si aqil malu-malu tucing…nanti besar tengok la korang berdua macam mana..mana tahu duk ngorat dua nih…^^


Raya dalam hutan..best jugak…..jap lagi aku tunjuk lembu yang telah dikorbankan eh…sabor…..=____=’


Lagi-lagi picha dengan si aqil kan….dah memang masa nie aku kena jaga dia..ummi dia tak larat nak pegang sebab ada baby dalam perut dia…hohoho so menjadi tanggungjawab aku lah….akan ku bisaaa menjaganya….opssss…


Tak lupa jugak terima kasih kepada adik aku dielah….yang menjadi tulang belakang untuk terhasilnya memori ni semua..thanks adikku….^^


Habiss suda.. 

Papai semua…. 

p/s ::: nantikan aidiladha part 2 pulak okeh???.....^^



You May Also Like

16 kata-kata indah...

  1. Gambar 6 dan 7 itu sweet. :D

    ReplyDelete
  2. cantik semua gambar2 ni..

    awak ngan budak2 tu same aje..comel..hehe

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang,
    bebudak pun dah mudah nak pakai sampin :D
    zaman pocket dulu susah sikit :D
    almaklumlah tak der saiz :D

    ReplyDelete
  4. semua comeeeeeeeeeeeeeel !!

    papanye mane? :PP

    ReplyDelete
  5. wah mcm raya puasa plak..heee

    meriah je nmpk..:)

    ReplyDelete
  6. teringin nk ada ank sedara sndiri ke? bla dh ada ramaaaiii nnti xlarat nk jga hehhehee

    ReplyDelete
  7. comell sangat hazanis nii ^^ debik debik geram kat hazanis ^^

    ReplyDelete
  8. jom follow blog saya ni pulak jomwayangku.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wah..sume pakai cam raya aldilfitri.comey bangat.anis pun chantek! =)

    ReplyDelete
  10. cantik lah baju and selendang awak.

    awak lagi cantik. hehe ;)

    ReplyDelete
  11. cantiknyeeee awak.btw.baju tu mcm baju FL pulakk.kaler biru corak sama! :)

    ReplyDelete
  12. comelnya semua. sama comel je ngn kakak sepupu. ;)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥