RESEPI

TRAVEL

TIPS

Dia yang bernama 'Markonah Meletop'...^^

by - 11:21 PM



Assalamualaikum L.O.V.E...=)

Sekarang sudah tiba masanya untuk aku tunaikan janji untuk entry yang lepas...alahai banyok benor benda yang aku janji tapi tak ditunaikan....Hukkssss sila jangan marah kat budak nie....Tolong, si budak nie tak bersalah!!..yang bersalah jadual aku yang terlalu ketat sampaikan setiap janji aku sentiasa lewat untuk dikotakan...Lolzzz busy la konOn......:P

harus dan wajib picha aku dan markonah nie adow...ngeee sila jangan bagi penampor okey..:P
Mekacih sudi singgah ini punya blog yang banyak mencarut maaaa....Oh!! ingat lagi tak dengan entry yang nie KLIK SINI....disitula aku mulakan janji...hoho gedix kan masa tu..so terpaksa la sekarang aku bertungkus lumus untuk kotakan janji tu.....aku mention dalam tu si AZIA kan??azia dan markonah meletop tu orang yang sama jer..jangan korang nak Poning lak....Haishh kan aku pokesss atas blake kea...adesss kasar bebenor staro tu kea....:P

picha nie paling sayo minat...comey lotey!!...sweet gituww gambar hop nie...
Yowww..Lolzzz
Alkisah, aku suka dia!!..bukan suka seperti perasaan seorang lelaki terhadap seorang perempuan tetapi aku suka dengan cara pemakaian beliau sekarang....lebih menutup aurat....Alhamdulillah beliau pun dah mula berhijab bermula pertengahan semester yang lepas.....ada gak aku tanya kenapa tetiba berubah dia cakap ada termimpikan sesuatu yang membuatkan beliau mulai terfikir tentang 'hijab' dan sudah lama beliau berazam untuk berhijab sepenuhnya tapi masa jer yang tak mengizinkan..so sama-sama la kita doakan semoga penampilan beliau kini sentiasa berkekalan...so, tak perlu la kita nie nak ada perasaan hasad dengki dengan kelebihan dan perubahan seseorang itu..yang terbaik jadikan dia terbaik!!..Ngeee..=___='

kelassss kau konah!!...
banyak gak la entry aku yang ada mention si azia nie..hoho tu kalau korang perasan dan kemungkinan ada yang dah usha beliau di facebook eh...hati-hati sebab beliau dah berpunya..kawan boleh lebih-lebih jangan!!...Agagaga kan tak pasal-pasal aku kena marah kat BF dia tu...Ngeh3..kalau nak tengok entry yang lain sila la klik entry nie, Berdating di IKEA & the Curve - Part 1, Berdating di IKEA & the Curve - Part 2 & Behind the Scene Telenovela We are Mademoiselle!!...Banyak picha beliau kat sini...tu semua masam manis di puncak perdana bersama beliau..=)

aku tahu konah suka biru...hahahaha
rasanya picha nie masa beliau kat kampung atuk dia kot..aku pun tak berapa nak pasti..yang penting pakwe dia ada kat belakang...kantoi kau konah!!..:P

cun!!
layan jelar eh picha markonah nie.....tak larat aku nak citer panjang-panjang..lagipun korang tak baca sampai habis pun kan entry aku nie...cuma layan picha jer kan??macam la aku nie tak tahu....werkk..:P

sweet!!
suka bergambor jugak mek tok nie...hewhew tapi kalau dengan photographer beliau segan kot, dengan aku tak per..habis posing aku shoOt...haksss jangan marah yer konah..mek sah hanya bergurau jer....muahahaha

comey loteyyy!!
picha last sekali nie jangan kamo semua ternganga lak tengok muka konah nie macam barbie doll...alahaiii buat si jejaka sila jangan jatuh hati...ingat kamOo-kamO semua dah ada awekssss...cuci mata boleh....wakakaka kalau pakwe aku wat macam tu kan aku tarik-tarik telinga tu......gataiii ngat...hahaha 

p/s::si azia memang sentiasa meletop...memang patut facebook beliau bernama "Markonah Meletop"...:))

k Bai!!...Salam...^^

    You May Also Like

    13 kata-kata indah...

    siapa komen, dapat bunga ♥