RESEPI

TRAVEL

TIPS

Kerana keinginan….Fuiii…:D

by - 11:23 AM



Assalamualaikum L.O.V.E…=) 

Salam hari jumaat buat sahabat semua….dan selamat menunaikan solat jumaat buat sang jejaka kita semua…Hohoho jangan suka suki nak ponteng solat jummat tau..tak baik…Chewah!!..ini merupakan nasihat dari ustazah kita…sekian sahaja tazkirah kita untuk pagi nie…hehehe bukan main yer….:P 

Opsss kembali kepada topik asal…..actually semenjak buka semester ni keinginan aku untuk membeli itu dan ini semakin menjadi-jadi…hoho semangat untuk menternak lemok pun bukan main lagi..tak caya klik SINI yelar, aku nak share dengan korang tempat-tempat menarik yang boleh kita semua singgah…itu jer….Muehehe

teruja sangat-sangat sebab usaha kali ke-3 untuk mendapatkannya akhirnya berjaya..^^
Ini kes berat okey…keinginan terhadap beg pink itu!!....sekali pandang Oh comelnya..susah nak dapat nie..nak beli, nak beli!!...kali ke tiga aku ke kedai 'Erina Iwasaki' di Anggerik Mall akhirnya aku Berjaya mendapatkan beg tu…..Alhamdulillah, berkat kesabaran dalam memiliki sesuatu akhirnya membuahkn hasil..Terima kasih ya ALLAH….:) 

Al-kisah aku tak pernah lagi menjejakkan kali di 'Anggerik Mall' shah alam tu..kenapa la tetibe aku menjadi gedix hari tu..Suk sek suk sek dengan ina akhirnya kami sampai ke sana…Oh boring nyer!!..tak der orang sangat…rugi datang sini..Lolzzz itu adalah perkataan yang bodoh yang aku sebut..yelarkan walaupun Nampak jer macam tu ada benda yang memberikan tarikan kepada aku untuk ke sana sampai 3x….hOhoho semangat bebenor la kan gara-gara beg tu…. 

ini lah dia rupa beg tu..yang nie la aku tergila-gilakan..hoho aku tak gilakan orang tapi aku gilakan benda cute nie..^^
Pertama kali ke sana!!...kedai kunci tapi banyak beg yang di letak kat luar….haishh kan ada yang curi kan…tungu 30 minit dengan penuh kesabaran…nasib baik bersama ina...tak datang gak pemilik kedai tu..balik dengan pasrah…T__T


Kali ke-2!!....pukul 11 pagi..haishh tak bukak lagi kedai tu….tunggu sampai 11.30 pagi…tak datang lagi…hoho balik dengan pasrah lagi!!..dah la sorang-sorang..:'(



Kali ke-3!!...haishh kedai bukak, tapi tuannya tak der…addesss macam mana nie..hoho kali nie dengan penuh semangat tanye jiran kedai sebelah…yeah!!...rupanya aunty duk berbual dengan kedai jiran yang lain…addess aunty nie,orang nak membeli la…..tettt aunty tu cakap 'Oh awak la yang datang banyak kali tu tapi aunty tak der eh'…Aku pun jawab 'yup saya la tu aunty'…napok benor semangat tu yerr...akhirnya tawar menawar dan atas kesian akan aku, aunty tu bagi dengan harga yang boleh dikira murah la…harga tak boleh cakap sebab ianyan rahsia..Lolzzz thanks sahabatku azia kerana kali ke-3 bersamanya aku berjaya beg yang chomel itu..Muah!!



Dan akhirnya aku mampu memilikinya dan payung pelangi tu jugak aku beli pada waktu yang sama tapi kedai yang berlainan….hoho beli pun disebabkan hujan..Lolzzz Emm panjang lebar kan entry nie padahal pasal beg chomel tu jer..mesti korang penat baca kan???Ahaksss..:P

k..bai!!...salam..^^

p/s::Disebabkan keinginan semua boleh jadi…nanti aku buat entry khas untuk dia yang bernama 'AZIA'...Sabar tau..Peace..=__=v

You May Also Like

28 kata-kata indah...

  1. hahaha..semangat betul awk nakkan beg tu kan..sanggup dtg 2,3 kali..kalau sy dah cari beg kt tmpt lain dah...
    btw beg tu mmg comel pon.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tempat lain xder wak...sbb tu kita sanggup tu g sana sbyk 3x..alhamdulillah akhirnya membuahkan hsil...:)

      Delete
  2. comel gk beg tu.....utk perempuan mmg comel la...hehe....sy x pernah lg pergi anggerik mall tu...lalu depan dia byk kali la gk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali boleh la singgah ke anggerik mall tu...wlpn xder apa2...grr..-__-'

      Delete
  3. sumpah chumilsss laaa !! :DD hanan sukee

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda cute mcm nie la pompuan suka kan..:))

      Delete
  4. Replies
    1. awak lagi cantik sis...kita biasa2 jer..:))

      Delete
  5. nasib gila kat benda tu :PP

    awww comel sungguh beg ituuu, nak satuu! XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dayang pakai beg tu mesti lg terserlah kecomelan dayang...dayang kan ala-ala pinky..:P

      Delete
  6. ehhehe...comey sengoti beg tu..bape ya so kak???

    ReplyDelete
  7. haha.cute thingy mmg bleh wat kita jdik enthusiastic.hihi :)

    ReplyDelete
  8. wahhh..suke jgk straw beg tu...memg tringin dari tahun2 lepas..penah jumpe kat ipoh,tpi lalu je kedai tu,sebab xda wit..=.=" mahal x harga? dulu waktu kecik2 ada beg tu,buat pegi mengaji..waktu tu xda rasa best pon beg tu,bile dah dewasa *ceh dewasa* ni rasa nak sgt2 pulak.kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kecik2 kita tak menghargainya kan..skrg bila dah besor mula la sukakan bnda cute mute nie..hehehe hrganya bawah RM50..:p

      Delete
  9. mmg semangat oke.
    sis xsmpt lg hupdate blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe xper sis..nis nak update blog pun picha xder masa hari tu..humm

      Delete
  10. akak nak beli dah bag yg "hampir" sama mcm awk punya, cuma ribbon tu warna dark blue..

    ReplyDelete
  11. comelnya nisa!

    hehe..at last dapat jugak beg tu, kan :D

    ReplyDelete
  12. semua pun nak pakai payung colourful kan sekarang.. comel.. :)

    ReplyDelete
  13. takde jual online ke bag tu..serius nak gak..comel..T_T

    ReplyDelete
  14. Beg tu comel!!!! Cam nak beli gak rasanya...

    ReplyDelete
  15. bila nak update ni??
    mmg x pandai nk update eh..
    hahaha =p=p

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥