.::Berdating di IKEA & the Curve - Part 2::.



Salam semua....

setiap malam mesti aku menjelma kan???hoho biasa la sibuk membuat persiapan perkahwinan.......dushhhhh eh eh bukan aku yang nak kawin...tapi, kakak shayer lah...tak kan kot aku nak kawin tahun nie...handowww mudo lagi...belajor pun belum habis lagi...haishhh kalau di khabor kat mok mau kawin sekarang mahu nyer keno penampor....huksss T____T 

dah, abaikan intro aku yang agak tiada kaitan untuk entry kali nie.....Agagaga
disebabkan picha yang terlalu banyak maka aku berusaha untuk update blog dengan tajuk yang sama cuma yang berbeza picha jer....so untuk kali nie bior ler entry bergambor jer...so aku tak payah susah-susah nak buat karangan darjah 6 bagai...lolzzzzzzz biar la yang sedang-sedang sajer sudaaaa....hikssss boley kan???=___=


dengan ini, saya hanisah hasbullah mengakui antara aku, cermin dan kamera amat tidak dapat dipisahkan....Lolzzzz cer tengok !!...memey tak der nyer malu snap picha sorang-sorang..haishh ank sapo la nie....ehem ehem mungkin aku terpaksa buat entry khas bertajuk  aku dan cermin....agagagaga


teman sepermainan di IKEA...hehe ZEA memey sporting habis...disebabkan hobi kitorang sama jer, maka di setiap langkah perjalan tentu nak snap 1, 2.....hoho 


lagak macam orang kaya...hahaha tu semua angan-angan jooow....bilo la nok kayo mek sah weh kalu duk goye kaki jah.....Ngeeee


i love u...sudikah awak menjadi kekasih gelap saya....oh terima lah lamaran ku ini....Lolzzz
aper ke jadah semua nie!!...peace!! semuanya hanya lakonan semata-mata.....toingggg..^^


picha penutup entry kali nie......
saya sayang kan kamera merah itu....Lalalaalala~~
bubuiii...

p/s:::entah bila lagi dapat ke IKEA nie.....transport susah....nasib ada orang nak bawak jer nie..hoho





--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

9 ulasan:

  1. nak meatball plizzzz.. Agagagaga~

    BalasPadam
  2. saya pon baru p semalam :P

    BalasPadam
  3. dua2 comel..nk g ikea gak ngan dia :)

    BalasPadam
  4. org pmpn mmg begamba jela kejenye...haha

    BalasPadam
  5. i luv ur style!
    sopan, perample n tipikal..
    mmg gojes sbg islamic..

    BalasPadam
  6. mek cah ! ado jumpo mek cah dkat intagram.. but y tak lotak gmba ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bui link intagram tu blh?mek cah xdop pun akaun istangram.henset muroh jah.:P

      Padam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...