RESEPI

TRAVEL

TIPS

Inspirasi Pelamin Terkini 2015

by - 5:29 PM

Bakal pengantin baru pasti tengah pening kepala dalam sesi memilih pelamin terkini untuk hari bahagia korang kan?. Kalau sebelum ini Mek Cah berkesempatan berkongsi artikel 'Pelamin Mini 2014' sebagai inspirasi untuk mereka yang bakal melangsungkan hari bahagia., kali ini perkongsian pelamin 2015 haruslah terlebih moden sikit. Lagi satu 'Pakej fotografi perkahwinan murah part-1' di Kelantan mampu merakam memori terindah dalam hidup korang.

Pelamin Terkini 2015
Pelamin inspirasi 2015 untuk bakal pengantin

Kini giliran Mek Cah pula tengah pening kepala memilih tema untuk majlis perkahwinan nanti. Bagi citarasa Mek Cah sendiri sukakan warna putih dan simple, tidak perlu sarat dengan pelbagai warna. Insyaallah bridal yang Mek Cah ambil ni mudoh kiro, seney baso asalkan bagi je contoh pelamin yang kita idamkan selepas itu dia boleh design seperti contoh yang kita bagi. Entah la, hasilnya tak tahu lagi macam mana, tunggu dan lihat sahaja majlis perkahwinan Mek Cah nanti. Berdebar tau!


pelamin vintage

Pelamin kali ini memang cantik dan pelamin terkini gituh, sesuai dengan zaman kita yang boleh dikatakan agak moden. Tetapi tema vintage garden telah menjadi pilihan bakal pengantin. Isskkk banyak tau design yang cantik dan menarik, cuma kalau harga tu boleh tahan agak mahal juga. Opss!

Kalau nak senang design sendiri, lebih jimat dan menguntungkan, seperti kawan Mek Cah Anis Zahirah mama dia sendiri yang design semua tu!. Memang mama Anis ni cukup berbakat, nak tengok pelamin leh baca artikel ini 'Anis Dan Azia Sah Menjadi Isteri Dan Bakal Ibu'.






Penggemar tema warna merah jambu boleh la pilih pelamin seperti ini, alaaaa sekarang kan ramai yang lelaki pun minat warna merah jambu ini. Auwww! contoh pelamin dari blog ini semua bersumberkan En. Google juga. Jangan marah tau, nanti cepat tua. Mihmih



Apa pun selamat mencuci mata untuk pelamin 2015, diharap perkongsian ini mampu memberikan inspirasi untuk semua. Selamat pengantin baru kepada yang bakal berkahwin, alang-alang nak jadi isteri orang jom belajar memasak 'Resepi Nasi Ayam Mudah. Pikat hati suami dengan masakan tau. Krik krik.

You May Also Like

8 kata-kata indah...

  1. semuanya cantik-cantik. sampai tak tahu nak pilih yang mana. hehe

    ReplyDelete
  2. I suka gambar pelamin ke-3 yang ade garden theme punya. Skrg outdoor kahwin semakin dapat sambutan yang baik, garden theme plamin semakin digemari orang ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. garden theme memang jadi trend dah sekarang. nis pun suka :D

      Delete
  3. Tengok pelamin ni kak zarith rasa macam nak kawen balik pulak, tapi dengan orang yang sama la hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe pun boleh akak. bersanding dengan orang yg sama :P

      Delete

siapa komen, dapat bunga ♥