RESEPI

TRAVEL

TIPS

Sinopsis Polis Evo (2015) Full Movie

by - 3:23 PM

Sinopsis Polis Evo (2015) Full Movie | Alhamdulillah akhirnya filem melayu  Polis Evo terbaik 2015 lakonan Shaheizy Sam sebagai Inspektor Khai, Zizan Razak sebagai Inspektor Sani, Nora Danish, Mimie Ernida, Wan Hanafi Su, Pablo Amirul sebagai Jimbo, Amerul Affendy sebagai Mak Yam, Harun Salim Bachik sudah boleh ditonton secara online. Walaupun sebelum ini Mek Cah telah membuat 'Review Filem Polis Evo Terbaik 2015!' namun harus sekali lagi menonton secara online di rumah bersama suami tercinta kerana dari mula hingga akhir filem ini bersiaran memang tidak kering gusi, asyik ketawa je!. Sumpah, tak tipu pun. 
tonton online polis evo


Syukur juga artikel 'Suamiku Encik Perfect 10 Full Movie Download' mampu membantu orang lain untuk tonton online sahaja dirumah bersama kesayangan. Diharap perkongsian ini sedikit sebanyak membantu mereka yang yang telah lama nantikan filem Polis Evo dapat ditonton secara online. Terima kasih kepada Pencuri Movie kerana menyediakan link yang cukup berkualiti  dimana ianya full HD!. 

tonton online filem polis evo

Sinopsis Polis Evo (2015) Full Movie! 
Kisah Polis Evo bermula apabila seorang Inspektor narkotik terbaik di Kuala Lumpur iaitu Inspektor Khai (Shaheizy Sam) ditugaskan untuk menyiasat dan menyelesaikan kes Syabu Naga yang melibatkan operasi pengedaran dadah di Terengganu. Meskipun kes ini mempunyai kaitan dengan kes yang dikendalikan oleh Inspektor Khai sebelum ini, namun dia harus bekerjasama dengan Inspektor Sani (Zizan Razak) yang bertugas di Terengganu. Ini kerana Inspektor Sani lebih arif dengan selok-belok negeri kelahirannya itu. Walau bagaimanapun, mereka berdua mempunyai personaliti berbeza. Inspektor Khai seorang yang tegas dan sering bertindak tangkas dan ini berbeza sekali dengan Inspektor Sani, yang lebih mengikut prosedur dan protokol. Ketidakserasian itu membuatkan misi mereka hampir gagal. 

You May Also Like

7 kata-kata indah...

  1. yee saya? Inspektor khai disini hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung la khai. sejak bila jadi polis ni? :P

      Delete
  2. ahhhh thanksssss........thanks sgat...

    ReplyDelete
  3. assamualaikum boleh x saya nk link cte ni . hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. ni yer. :)

      http://watch.kakitube.com/2015/11/polisevo2015ppv/

      Delete
  4. boleh bgi link untuk download x??

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥