RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tutorial Pakai Bawal Satin

by - 10:19 AM

Assalamualaikum Cinta.

Alhamdulillah, hari ini masih diberi kesempatan untuk berkongsi tutorial pakai bawal satin. Memandangkan keyword yang menerjah ke blog Mek Cah semalam ialah 'bawal satin tutorial' seharusnya Mek Cah mengambil kesempatan ini dengan berkongsi tutorial ini dengan semua. Sekurangnya dapat juga pahala jika wanita diluar sana jadikan maklumat ini untuk mereka jalankan tangungjawab mereka sebagai muslimah, tetapi harus di ingat pakai tudung haruslah menutupi bahagian dada seperti 'Fesyen cara pemakaian selendang'.

Tutorial Pakai Bawal Satin

Mek Cah memang jarang pakai tudung bawal kerana sebelum ini lebih suka pakai selendang namun sejak akhir-akhir ini mood nak bergaya pakai selendang sudah kelaut. Jadi tudung satin hitam menjadi pilihan. Cepat dan mudah! Mek Cah dah cuba guna tutorial pakai bawal satin ini kira okay la husband puji cantik dan lain dari yang lain. Yang penting dia sentiasa menegur Mek Cah menutup bahagian dada. Aummm sawittt betul husband kiteeee. :P

Inilah cara penggayaan tudung bawal satin supaya nampak penuh style dan menarik. Untuk lebih mudah apa kata cuba 'Cara Pakai Tudung Bawal Labuh Jadi Selendang' ini juga. 

cara pakai tudung bawal
Credit to Mr Google
Cara ini memang mudah malah Mek Cah lihat ramai remaja wanita masa kini pilih pengayaan tudung ini sebagai fesyen mereka. Namun harus diingat labuhkan tudung mu kawan. Kalau jenis tutorial yang ini sesuai untuk budak tecik sahaja. Opsss!


cara pakai bawal satin
Credit to Mr Google
Semoga perkongsian ini dapat membantu korang bergaya lebih-lebih lagi raya haji dah nak dekat. Pasti golongan wanita tengah kepeningan dalam memilih corak tudung dan style tudung yang boleh digayakan pada Aidiladha nanti. Apa kata godek-godek 'Jubah Raya Terbaru 2015' kot ada yang berkenan. Opssss papai. 

You May Also Like

6 kata-kata indah...

  1. yup. penting untuk kita tutup aset kita untuk suami kita je hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. tapi dulu2 tak fikir pun benda ni. Insafff :'(

      Delete
  2. rajin tau hanis ni try style baru. hijabista betul laaa

    ReplyDelete
  3. Tapi bhagian bawah jngan sampai terdedah dan pamilkan bentuk tubuh.

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥