RESEPI

TRAVEL

TIPS

Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea

by - 7:38 AM

Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea | Assalamualaikum Cinta. Hanya tinggal beberapa hari lagi untuk Mek Cah melangsungkan perkahwinan,  kalau sebelum ini proses merisik sudah berlangsung kini masanya untuk kahwin. Tiada majlis pertunangan dan yang paling penting tidak terlalu mencabar untuk kami menghitung hari untuk menjadi pasangan suami isteri. Insyaallah, Mek Cah akan ke Bandung bersama suami di bulan 8 nanti dan itu dikira pre honeymood kami. Ohhh! tak sabaaaaaar pulak. Jangan lupa study dahulu 'Perkara Yang Kita Perlu Tahu Kalau Melancong Ke Korea?' supaya percutian ke Korea nanti tidak muncul sebarang masalah terutamanya bab solat dan makanan halal. Kedua perkara tersebut penting tau!. Oh ya! jangan lupa baca 'Pakej Murah Ke Korea 2016' untuk dapatkan pakej terbaru dari Muslim Travel Bug. Insyaallah pakej yang ditawarkan memang harga mampu milik.


Bakal suami Mek Cah ada bagi pendapat jom kita menabung RM5 sehari untuk kita honeymoon. Tak kisah kat mana janji honeymoon kami masih lagi dalam kos bajet. Disebabkan dah lama mengidam ingin ke Korea Mek Cah suarakan pendapat untuk ke sana. Kalau dah cukup bajet pasti kami memilih pakej bajet ke Korea terlajak murah dari Muslim Travel Bug. Kenapa menggila sangat nak ke Korea?, sudah tentu sebab terpengaruh dengan drama Korea yang meletop suatu ketika dahulu contohnya Winter Sonata, Auntumn In My Heart dan yang paling penting heroin hero mereka cantik-cantik dan kacak-kacak.  Gataiii!

Pemandangan yang cukup memukau mata di Korea

Pemandangan indah dipergunungan HwanMae pada bulan Mei

Tipu la kan kalau yang pergi sana cakap negaranya tak cantik. Haaaa mengikut pengalaman kawan-kawan Mek Cah pemandangan disana cukup indah dan disebabkan itu juga mereka ingin pergi lagi ke Korea. Yang penting tidak perlu risau untuk ke sana kerana Muslim Travel ada menyediakan pakej murah ke Korea. Yang paling melucukan Mek Cah selalu usha laman web AirAsia sebab teruja sangat untuk ke sana. Apa pun moga mimpi Mek Cah akan jadi kenyataan.

Budaya dan makanan di Korea cukup unik untuk diterokai

Setiap negara mempunyai budaya dan kepercayaan berlainan. Yang tertariknya dengan negara Korea ialah apabila mempunyai pakaian tradisional yang cukup unik. 



Jangan pengsan. Ini realiti. Seafood hot pot. Ada sesiapa berani makan? Hehe
Benda ni serius sedap. Favorite. Kat korea panggil 참치김밥 (chamchi kimbab). Sayur + tuna tu gulung dgn nasi + seaweed. 
Part makanan pula memang cukup menarik walaupun kurang gemar dengan makanan Korea tetapi kalau ke sana jangan lepaskan peluang untuk mencuba makanan rutin mereka. Ini barulah dikatakan pengalaman terbaik ketika bercuti di Korea. Kalau tiada kesempatan untuk pergi ke Korea tahun ini mohon Pakej Korea 2016 still ada. Alaaaaa nak kumpul duit dulu.

Muslim Travel Bug pilihan terbaik untuk dapatkan pakej percutian Korea

Pakej Percutian Bajet Murah Ke Korea Yang mana tak suka travel sorang-sorang boleh dapatkan perkhidmatan pihak travel agensi. Semuanya ada termasuklah yang ingin bercuti, berbulan madu dengan mengikut bajet korang. Jangan bimbang tentang duit tiket, makanan, hotel, pengangkutan dan lain-lain kerana di Muslim Travel Bug semuanya cukup lengkap.



Yang penting pakej murah ke Korea di Muslim Travel Bug selalu menjadi pilihan kepada mereka yang ingin melancong ke sana. Jangan risau kerana Muslim Travel Bug menyediakan pelbagai pakej murah ke korea mengikut bajet korang. Kiranya hanga mampu milik dan perkhidmatan mereka terbaik. Antara pakej popular mereka adalah pakej budget korea backpackers muslim style sesuai untuk mereka yang datang kumpulan kecil dan usia muda kerana bergerak secara backpackers gunakan publics transport. Mereka turut menyediakan pakej korea mewah harga murah lengkap hotel 3 bintang,private transport (van atau bas privatte) dan makanan halal sesuai untuk senior citizen dan kumpulan besar. 

Permandangan indah musim bunga di salah istana korea di Seoul. 
Syukur, Muslim Travel Bug mampu merealisasikan impian kita semua ke Korea mengikut bajet kita sendiri. Jangan ragu-ragu dengan service mereka kerana nama meraka cukup di kenali di seluruh Malaysia. Semoga kita semua dapat menjejakkan kaki ke sana suatu hari nanti, teruskan menabung dan berdoa moga dapat juga lihat negara Korea dengan mata kasar. Eceh!, semoga maklumat di bawah berguna untuk mereka yang merancang untuk ke Korea.


Email : info@muslimtravelbug.com
Instagram : @muslimtravelbug
No Contact : 0173777754 | 0133546577 | 0198100010 

You May Also Like

19 kata-kata indah...

  1. Adik!!! Tahniah bakal menjadi isteri ye... Alhamdulillah. Moga semua urusan dipermudah dan Selamat Pengantin Baru dik. Tahniah!!!

    ReplyDelete
  2. tgh kumpul duit jugak..moga dipermudahkan..tingin sgt nk p korea nun..hehe

    ReplyDelete
  3. terima kasih bagi info saya dah lama nak ke Korea ni , banyak saya tahu dah macam mana nak ke sana :)

    ReplyDelete
  4. Subhanallah, cantiknya.

    Sha pun teringin juga nak ke sana. Kalau honeymoon lagi best, kan?

    ReplyDelete
  5. hi, good sharing. amat2 gemar makanan korea. keep it up.

    ReplyDelete
  6. tahniah...da jadi PUAN..ingat...hrhhrhrhhe

    ReplyDelete
  7. Memang best pakej ke Korea yang direcommend. TQ for this wonderful blog post. Teruskan menulis! :)

    ReplyDelete
  8. Puan...
    Tq info kt ats..
    Makin kuat rase nk ke seoul.... Huhuu...
    Tp mk mntak pndgn puan disebabkan puan dah kesanakan....
    Mane lebih menarik musim spring atau autumn kt korea tu??

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥