Isu Pertunangan Dr Fatin Liyana Diperhebohkan

Assalamualaikum cintasss..

Isu Pertunangan Dr Fatin Liyana Diperhebohkan | Memang Mek Cah minat giler dengan Dr Fatin Liyana Asri semenjak dari dahulu lagi. Memang tidak dinafikan bukan hanya Mek Cah tau yang minat FL tetapi ramai lagi diluar sana yang sentiasa mengikuti perkembangan beliau. Mestilah ramai peminat sebab orangnya cantik, berpelajaran, kerja best-best dan berasal dari orang berada sebab itu ramai blogger lain menjadikan beliau sebagai sumber inspirasi untuk turut berjaya.

Dr Fatin Liyana Asri dan Dr Anwar Fasal
Memandangkan berlambak kisah Dr Fatin Liyana diblog ini, jadi pelbagai kritikan dan pandangan dari pelbagai pihak yang Mek Cah terima. Jujur Mek Cah cakap niat menulis tentang gadis cantik ini bukan lah untuk tingkatkan trafik blog ini tetapi untuk menunjukkan yang kita minat kat dia. Hanya menulis diblog dan berkongsi di page 'Love Is Cinta Dot Blogspot Dom Com' , tak sangka pula ramai gilersssss minat Dr Fatin Liyana Asri. Sedih tau bila ada orang lain fikir sebaliknya lagi-lagi kisah tentang pertunangan Dr Fatin Liyana baru-baru ini. Yang penting FL sentiasa cun! nak nagis tengok FL yang cantik sangat [7 Gambar Sekitar Pertunangan Dr Fatin Liyana Asri Dan Dr Anwar Faza] :')



Ada yang cakap pertunangan tidak perlu dihebohkan, yurppp memang Mek Cah setuju tetapi dia sebagai selebriti blogger pasti menerima tempias, lambat laun peminatnya akan tahu juga. Lebih-lebih lagi kawan baiknya sendiri mendedahkan yang beliau dah bertunang. Malah tunangnya sendiri berkongsi gambar pertunangan mereka di laman twitternya. Hummm so rasanya tentang hebohnya pertunangan tersebut bukan berpunca dari Mek Cah 100%. Dr Anwar Fasal mempunyai ribuan peminat di laman twitter sudah pasti pengikutnya adalah salah satu daripada peminat fatin liyana juga.



Kalau benar berpunca dari Mek Cah maafkan diri ini, tiada niat lain pun. Dah namanya dunia blogger, FL sendiri pun retis dan selebriti blogger ramai yang mengenalinya sudah pasti ramai yang dah tahu. Di instagram pun kedua pasangannya ini dah lama di lamun cinta sah-sah la kan ramai yang dah tahu. 


Apa-pun Mek Cah doakan Pertunangan Dr Fatin Liyana Asri berakhir dengan perkahwinan. Diharap FL mengerti perasaan kami sebagai peminatnya. Chewah! haruslah sporting kan. Tak nak gaduh, tak nak sedih, tak nak gembira je, cuma nak bahagia melihat orang dia minat bahagia. Tu je. Eeeeeee gedik.

Papaii..
#habislakejaplagiakukenahentam

Sumber gambar :- Si cantikssss honeykoyuki.blogspot.com

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

13 ulasan:

  1. sabar yer...think positive...

    BalasPadam
  2. mg ramai blogger suka dia. kite pun suka jgk. hazanis pn apa kurangnya. cantik juga kut

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang ramai blogger yang minat FL. Kira selebriti la kan si FL ni. :)

      Padam
  3. Setuju dgn Hazanis. Kalau dah cantik, berpelajaran, ada kerjaya bagus sudah tentu ramai yg nak jadikan sebagai sumber inspirasi. Memang betul la pertunangan tidak perlu dihebohkan tetapi masalahnya kalau bukan empunya diri tak kasi heboh, orang lain tetap akan hebohkan juga. Sebagai selebriti blogger harus faham situasi mereka bagaimana. Saya doakan yg terbaik untuk Dr. FL & tunangnya.

    BalasPadam
  4. eh ada gak orang marah eh?kita minat FL gakkkkkkk ...sejak dia belajar kat bandung lagi..

    BalasPadam
  5. memang minat jugak kak fatin liyana, jadikan sebagai sumber inspirasi :D

    BalasPadam
  6. hazanis, kita doakan yang baik2 je ye .. kalau bukan hazanis yang hebohkan pasti org lain pula hebohkan. sama je.. =) akak tau pon FL tunang dr blog awak tau. baca banyak kali entry tu. hehe

    BalasPadam
  7. huhu... susah nak sorok kalau dah femes..ihiks...pasni me cah pon taleyh sorok kot dah tunam :p

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...