RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Terkini Mini Kurung Sequin RM79 Free Postage

by - 12:29 AM

Assalamualaikum Cinta

Fesyen Terkini Mini Kurung Sequin RM79 Free Postage | Alhamdulillah, Fesyen jubah terkini hanya RM79 termasuk postage menjadi jualan hangat dari blog ini. Namun sayang semuanya dah SOLD OUT! Nak restock pun tak dapat sebab sekarang muncul design yang lebih cantik dan harga pula berpatutan. Okay sekarang ni sequin pula menjadi trend selepas lace bermula dari ke tudung ,baju ,kain sampaikan inner tudung pun ada sequin. Memang popular sangat sekarang! 



Mini Kurung Sequin RM79 Free Postage muncul bagi memenuhi citarasa remaja zaman sekarang. Namun ianya hanya sesuai untuk berbadan kurus sahaja. Humm So kepada yang berminat nak beli mini kurung sequin boleh whatsapp +60108931044, sementara stok masih ada . Mini Kurung Sequin sesuai dijadikan pakaian untuk hari raya, kenduri dan sebagainya. Kalau yang jenis kreatif pasti pandai match dengan skirt or top lain kan, pilihan ditangan anda.:)

RM79 FREE POSTAGE
SABAH/SARAWAK ADD RM5
FIT XS ONLY!

RM79 FREE POSTAGE
SABAH/SARAWAK ADD RM5
FIT XS ONLY!


RM79 FREE POSTAGE
SABAH/SARAWAK ADD RM5
FIT XS ONLY!


RM79 FREE POSTAGE
SABAH/SARAWAK ADD RM5
FIT XS ONLY!


RM79 FREE POSTAGE
SABAH/SARAWAK ADD RM5
FIT XS ONLY!

Dikesempatan ini, Top 10 Entri 2007-2014 adalah terdiri daripada fesyen, maka tak salah mek cah nak kongsikan fesyen terkini dengan pembaca blog kan.Oh ya! handbag channel tu untuk dijual juga nanti ushar di Facebook HAZANIS FASHION eh.:P

Sebarang pertanyaan/order boleh dilakukan di:♥ 
SMS/WHATSAPP : 010-8931044 
Facebook: Hazanis Blogspot
email: hazanis88@gmail.com 

Jemput LIKE page ni "Hazanis Fashion" untuk dapatkan fesyen dan baju kurung peplum terkini. Insyaallah akan di upload dari masa ke semasa. Lebih mudah & cepat! 


Order 
1. Nama Penuh
2. Alamat Penuh
3. Nombor Telefon
4. No kod/Link gambar
  • booking hanya untuk 24 jam sahaja, sekiranya melebihi tempoh tersebut maka akan dibuka jualan untuk orang lain.
  • Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian.
  • Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:)
  • Warna : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display.

Sekian terima kasih.♥

You May Also Like

1 kata-kata indah...

  1. Amboi comeynya mek cah bergaya dengan baju kurung ni..mihmihmih

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥