RESEPI

TRAVEL

TIPS

Safiyya : Hazanis Blogger Fesyen Hijab

by - 7:51 PM

Assalamualaikum cinta.

Seharusnya mek cah perlu melahirkan rasa bersyukur kerana di beri peluang tampil di dalam rancangan Safiyya sebagai Blogger Fesyen Hijab slot sunsilk. Walaupun ada rasa segan dan rendah diri kerana ramai lagi yang lebih layak untuk menjadi sebagai tetamu undangan blogger fesyen hijab. Ribuan terima kasih untuk TV9 dan rancangan pilihan wanita muslimah iaitu Safiyya kerana memilih blog mek cah sebagai yang bertuah. Tidak di lupa kepada jenama syampu terkenal iaitu SUNSILK kerana memilih mek cah sebagai tetamu khas.  Dulu selalu jadikan Fatin Liyana sebagai sumber inspirasi untuk berjaya walaupun FL ialah doktor dan mek cah entah apa nak jadi, "Fatin Liyana - minaztv@youtube". Lulzz


Pada mulanya tidak yakin pada diri sendiri namun mek cah tetap gagahkan hati supaya menyahut cabaran tersebut. Yup, mek cah akui banyak kekurangan dan kesilapan sepanjang segmen itu berlangsung, perasaan gemuruh, takut, kurang keyakinan diri memang ada pada masa itu. Sebelum ini mek cah ada update disini, kiranya ala teaser macam tu "Hazanis dan Sunsilk Lively Clean & Fresh Episod 3 Safiyya". Mihmih




Biarpun telah lama bahagian mek cah bersiaran, tetap jugak nak update entri khas tslot mek cah bersama SUNSILK. Sangat terkejut ada juga blogger yang sanggup update tentang "hazanis" dalam safiyya. Hum entri ini sangat menarik bagi mek cah "Blogger Hazanis Dalam Program TV Safiyya", "Tips Penjagaan Rambut Dari Blogger Hazanis" dan "7 Gambar Blogger Hazanis Dalam Safiyya TV9". Terima kasih blogger "Yumida".


Maafkan segala kekurangan yang ada pada mek cah, maklum lah orang baru dan tiada apa yang istimewa dalam diri ini. Insyaallah segala kekurangan akan diperbaiki. Teruskan menyokong entri "Cara Pakai Selendang dari Hazanis kerana ianya sangat berkaitan dengan penggunaan Sunsilk Lively Clean & Fresh untuk kekal berkeyakinan bila mengenakan hijab. Tonton segmen mek cah bersama Sunsilk di sini tau "SAFIYYA 2014 : EPISOD 36" di TONTON.MY. #dahbambam , terima kasih. :)

Sumber gambar : Blog YUMIDA


You May Also Like

18 kata-kata indah...

  1. wah! skali tgk mek cah mcm emma maembong la^^

    ReplyDelete
  2. Daebak kak hazanis , salute !!! :)

    ReplyDelete
  3. tahniah mek cah masuk tv. kita pun tumpang gembira org yg kita kenal melalui medium blog, kluar dlm tv. moga ada rezeki dlm bidang penyiaran nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai tq sis menyokong mek cah. lg2 wujudnya entri tersebut. tq byk2 sis.:)

      Delete
  4. wah..diam2 makin naik ye kak hanis nih..tup2 nanti ikut jejak #keknis pulak ye.. amin2 (^_^)v

    ReplyDelete
  5. Wah tahniah hazanis...selayaknya..hihi

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥