RESEPI

TRAVEL

TIPS

Baju raya 2015

by - 8:30 AM

Baju raya 2015 | Memandangkan tidak lama lagi bakal menyambut bulan Ramadhan maka persiapan untuk raya boleh dilakukan secara perlahan-lahan. Rasanya tidak salah Mek Cah awal-awal dah update koleksi baju raya 2015 dari @Hazanis Fashion. Syukur kerana dengan blog membantu Mek Cah mempromosikan koleksi baju dari Hazanis Fashion. Alhamdulillah "Baju raya 2014" sebelum ini mendapat sambutan dan sebab tu jugak tahun ni terlebih bersemangat nak update baju raya 2015 awal-awal.

Material :- Satin high quality + Lace 
Size fit S-M
Hanya RM76 SM/RM80 SS

Baju raya 2015 |Mek cah pun jatuh hati dengan MINI KURUNG DAMIA baju raya ni. sangat cantik dan nampak klasik, sesuai sangat digayakan untuk majlis konvokesyen dan menghadiri kenduri kendara. Eh! tidak semestinya untuk raya je tau, semuanya boleh digayakan dimana-mana sahaja. Tapi yang pasti saiz MINI KURUNG DAMIA sangat sesuai untuk mereka yang berbadan sederhana dan kurus sahaja. takut nanti ketat pulak dengan si pemakai yang bersaiz L. Kalau berminat dengan jubah atau dress untuk raya boleh lihat entri ini "Fesyen jubah terkini hanya RM70 termasuk postage". Cepat sebelum terlambat. ♥ 

Material :- Satin high quality + Lace 
Size fit S-M
Hanya RM76 SM/RM80 SS

Material :- Satin high quality + Lace 
Size fit S-M
Hanya RM76 SM/RM80 SS

Baju raya yang ni dah dah sangat cun dipakai untuk hari raya nanti. hihi kalau berminat nak cuba tutorial shawl macam ni boleh lihat entri ini "tutorial pakai selendang". senang mudah dan cepat. sesuai digayakan pada pagi syawal nanti, berikan kelainan di Hari Raya nanti. :)


Material :- Satin high quality + Lace 
Size fit S-M
Hanya RM76 SM/RM80 SS

Baju raya 2015  |Sambil tengok baju raya boleh juga tengok wide shawl murah dari "Hazanis Fashion" tau. mana tahu boleh di padankan dengan baju raya korang nanti. Jom usahakan supaya berseri-seri di pagi Aidil fitri dengan "Pearl White Jamu Jelita - RM36 Free Postage". Berbaloi sangat, harga berpatutan. Mihmih


Sebarang pertanyaan/order boleh dilakukan di:

SMS/WHATSAPP : +6010-8931044
Facebook: Hazanis Blogspot
page: Love is cinta dot blogspot
Email : hazanis88@gmail.com
Instagram : Hazanis Fashion



Jemput LIKE page ni "Hazanis Fashion" untuk dapatkan fesyen dan baju raya terkini. Insyaallah akan di upload dari masa ke semasa. Lebih mudah dan cepat! 

Order 
1. Nama Penuh 
2. Alamat Penuh 
3. Nombor Telefon 
4. No kod/Link gambar 

Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian. 

Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:) 

Warna : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display. 

Sekian terima kasih.♥

You May Also Like

9 kata-kata indah...

  1. Assalamualaikum anis. lawanya baju.. jubah ada jual tak? heeee

    ReplyDelete
  2. Cantik! Akak mmg duk tunggu koleksi terbaru dari Hazanis Fashion sbb kat sini je ada baju saiz akak.. Tengah cari kaler hijau.. Takde pulak.. Gugugu~~

    ReplyDelete
  3. okeh.

    cantek-cantek belaka bajunya tu.

    ReplyDelete
  4. u mmg semulajadi cantik la dear!!! ok u kalau i nk minta u buat review boleh ke?

    ReplyDelete
  5. baju raya 2015 dah mula keluar..yeay!! cantik2 designnya :)

    ReplyDelete
  6. Saiz mmg sampai m jeke

    ReplyDelete
  7. cantiknya baju. Berkenan pada yang berwarna merah tu

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥