RESEPI

TRAVEL

TIPS

Fesyen Baju Raya Hanya RM72 Termasuk Postage

by - 9:01 AM

Setelah lama Hazanis Fashion menyepi dalam mengeluarkan fesyen terkini kini beberapa fesyen baju ataupun dress lace kombinasi dua warna akan dikongsikan disini. Dress ini Mek Cah bagi nama Ammara Lace Dress. Syukur setelah dress terkini ini dikeluarkan  Mek Cah dah restock banyak kali terutamanya warna emerlad green. 'Fesyen jubah terkini hanya RM79 termasuk postage' ramai yang tanya jika masih ada stok lagi ataupun tidak. Maaf yer ianya telah SOLD OUT dan mungkin yang ini masih ada lagi 'Fesyen jubah terkini hanya RM70 termasuk postage' tetapi hanya Dress Sequin QAISARA yang tinggal. Fesyen jubah ataupun dress ini sesuai digayakan dimana sahaja lebih-lebih lagi raya haji bakal menjelang. 

baju raya terkini

Dengan harga yang berpatutan semua mampu memilikinya, kalau fikir beli kain dan upah tukang jahit sudah tentu kosnya melebihi RM100 bukan?. Oh ya!, Fesyen Baju Raya terkini sesuai digayakan dengan fesyen selendang ini 'Fesyen cara pemakaian selendang' dan 'Fesyen cara pemakaian selendang 2015'. Rugi kalau tak mencuba!

dress raya murah

AMMARA LACE DRESS
Material :- Chiffon + Lace
Size fit XS-M
Hanya RM72 SM/RM80 SS

Dibahagian tangan terdapat lace yang menambahkan seri pada jubah ini. Si pemakai akan tampak bergaya dan feminim dengan koleksi fesyen jubah terkini. Fuh! dan macam baju bertunang pun ada.

baju raya 2015

AMMARA LACE DRESS
Material :- Chiffon + Lace
Size fit XS-M
Hanya RM72 SM/RM80 SS

dress murah lace

AMMARA LACE DRESS
Material :- Chiffon + Lace
Size fit XS-M
Hanya RM72 SM/RM80 SS

Inilah testimoni pelanggan tetap Hazanis Fashion tentang Ammara Lace ini. Sungguh mengujakan dan terharu ramai yang memberikan feedback yang positif.

testimoni hazanis fashion

testimoni hazanis fashion

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh dilakukan di:
Facebook: Hazanis Original
Page: Love is cinta dot blogspot
Email: hazanis88@gmail.com
SMS/Whatsapp +60108931044
Instagram : Hazanis Fashion

Jemput LIKE page ni "Hazanis Fashion" untuk dapatkan fesyen dan koleksi terkini. Insyaallah akan di upload dari masa ke semasa. Lebih mudah dan cepat!

Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian.

Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. Nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:)

Nota kecil : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display.

Sekian terima kasih.♥

You May Also Like

7 kata-kata indah...

  1. Cantiknya..hrga pown brpatutan . Bleyh pakai raya haji nnti ..tdi bru smlm dh shopping bju spsg.huhu..tgk bju nieyh rmbang mata la pulak

    ReplyDelete
  2. Lama tak sopink dress ngan hazanis fashion.. Dress2 dari hazanis fashion semua best2.. Cantik pulak tu.. K kumpul duit balik nak sopink.. ^^,
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  3. mekcah punya ig shop best bnyk murah2 tp liz nk beli takut tak cukup inci liz tinggi.

    ReplyDelete
  4. ok. kena kumpul duit balik. mmg berkenan sangat dah nih! :D

    ReplyDelete
  5. Cantik la baju ni. Cam berkenan la pulak. hee

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥