RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review : L'oreal Paris White Perfect Total 10

by - 2:33 AM

Assalamualaikum cinta.

Jarang sekali untuk mek cah berkongsi pengalaman menggunakan sebarang produk, kalau tak cuba memang tak dapat lah dikongsikan. tetapi bila dah cuba, terus rasa jatuh hati, serasi dengan diri jadi perkara ini haruslah dikongsi dengan semua. chewah!


Alhamdulillah mek cah diberi peluang untuk mencuba dan merasai kehebatan L'oreal Paris White Perfect Total 10, "All-in-one Whitening Day Cream" dan menjadi antara mereka yang terawal di Malaysia untuk mencubanya. Design berbentuk pumping botol yang comel, L'oreal White Perfect Total 10 dirumus khas dengan formula terkini untuk memberikan perlindungan kepada kulit daripada tanda-tanda kusam dan gelap. L'oreal White Perfect Total 10 juga memberi 10 kebaikan kepada wanita di samping mencerahkan.



sepanjang penggunaan L'oreal White Perfect Total 10 , terasa perubahan pada warna kulit. kebiasaannya bila makeup je mudah cair bila berpeluh, tetapi dengan menggunakan L'oreal White Perfect Total 10 sebagai basic makeup muka pun kurang berpeluh dan makeup tahan lama. jujur! mek cah jarang sekali bertukar-tukar produk untuk makeup. SPF30 PA++ memang cukup untuk melindungi kulit dari sinaran UV. ekeke power benor!


L'oreal White Perfect Total 10 sebagai pelembap! selalunya mek cah jarang menggunakan pelembab sebab melekit tetapi bila ada L'oreal White Perfect Total 10 ini makeup pun jadi simple, senang dicuci bila nak ambil wudhuk. tak melekit dan mudah menyerap. memang best la bila pakai. hehe kulit pun makin cerah sikit.

tekstur yang 'ringan' dan nipis bila disapu. warna soft purple dan berbau wangi.

Review : keyakinan terhadap produk dari Loreal bertambah kerana dari pengalaman bekerja di Watson's sebagai Beauty Advisor , produk dari brand Loreal menjadi pilihan utama bila pelanggan datang kesini. so ramai dah percaya dengan keberkesanan Loreal dan harganya juga mampu milik.Lagipun bila mencuba sendiri memang terasa terus jatuh hati.
PERFECT!
Facebook : 

Website:

Instagram: 
@LorealParisMY

SELAMAT MENCUBA NANTIKAN KELUARANNYA. ;)

You May Also Like

7 kata-kata indah...

  1. hermmm,, bca entry ni sambil dengar lagu OBSESSION by Boyfriend (kpop) mmg feel....
    #takdakenamengena

    ReplyDelete
  2. loreal memang best!!!!! ena suka produk keluaran loreal

    ReplyDelete
  3. boleh jadi next ambassador loreal nihh.. heeeee

    ReplyDelete
  4. Mai lum pnah g try produk loreal..ada jgk kwn yg pakai kta ok

    ReplyDelete
  5. pelembap boleh.. basic make up pn boleh.. perghhh.. jimat ni.. kena try.. hehe

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥