RESEPI

TRAVEL

TIPS

Tonton Online Sehangat Asmara Episod 1-33

by - 10:22 AM

Assalamualaikum cinta.

Setelah berakhirnya drama Adam Dan Hawa dan telah mendapat tempat di hati penonton maka sehangat asmara ekslusif hanya di Mustika HD 134 di adaptasi dari novel karya Aisya Sofea pula telah bersiaran menggantikan drama Adam Dan Hawasejujurnya, drama cinta lebih mendapat tempat dihati penonton lebih-lebih lagi kepada kaum hawa. begitu pula dengan blog love is cinta ini haruslah berkongsi kisah cinta yang ada masa kini. 


Jom tonton online drama ni di blog sifu "E-MAJALAH2U". terlalu banyak maklumat drama dan movie terkini yang dikongsi oleh bro ""E-MAJALAH2U"" untuk kita semua. Mudah bukan, cuma melawat blog "ceritamaster" korang dapat menyaksikan drama terkini seperti "Drama Adam Dan Hawa", "Strawberi Cinta 2012 Full Movie Download", dan banyak lagi.


Drama bersiri sebanyak 33 episod ini dibintangi pelakon utama yang hebat iaitu Adi Putra, Rita Rudaini, Shahrizal Jaszle, Afzan Rahman, Izreen Azminda, Nur Fureena

Sinopsis Drama Sehangat Asmara

Cinta pandang pertama Kamalia Nalwa dan Zainal Arief memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di luar negara tanpa restu keluarga.


Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti. Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji bahawa dia akan kembali lagi. Selama sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara.


Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini ‘disembunyikan’ oleh Kamilia. Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, ‘dendam rindunya’ terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya.

Benarkah dia membenci lelaki itu? Hipokritkah Zainal ketika mengatakan bahawa hanya Kamilia yang bertakhta di hatinya?

tonton online : E-MAJALAH2U

Nota kecil: semua gambar ni credit to pak cik Google. Selamat menonton. "bibir tidak perlu berkata bila hati dah bersuara".

You May Also Like

13 kata-kata indah...

  1. Replies
    1. aah. lgpun rita yg berlaku. memang sesuai dgn dia.:)

      Delete
  2. jgn kn kte cte nih..cte adam & hawa pun xpnh tgk..haha

    ReplyDelete
  3. hehe...sy plak layan drama yg tayang kat astro dekat malaymoviesfull. tp, x start tgk lg cita ni :D

    ReplyDelete
  4. dah baca novel ni..so eksaited tgok cte dia...lagi2 ada adi putra..hikhik

    ReplyDelete
  5. walaupun saya lelaki tp saye tgok gak cter2 sweet ni sbb pengaruh bdk universiti kuat skit..klo sorang dah tgok.. yg lain mesti nk tgok gak..

    blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kat mna nk download drama nie selen youtube???

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥