RESEPI

TRAVEL

TIPS

Aidiladha part 2::: Beraya di rumah kosOng!!

by - 1:34 AM



SALAMULLAH...=____=*

hye semua.....mula-mula sekali aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat korang semua sudi baca entry nie...ohhh nak tahu kenapa???fuhhh mungkin entry ni tergediksss sedikit dan cerita lama yang udah expired...Lolzz....hehe

sekarang aku tak mau citer panjang-panjang sebab masa yang aku rasakan tak cukup bagi aku...yelar, balik kampung nie memang xlekat kat umah...hari-hari kuar.....jadi driver yang tak bertauliah katakan...hohoho kakak aku yang nak kawin tapi macam aku lak yang nak kawin...opssss, ...hihihi nah aku hutang dengan korang kan dengan entry yang lepas Aidiladha part 1::: raya dengan anak-anak…alhamdulillah…........

hari raya haji hari tu kebetulan tempat penyembelihan lembu dilakukan dekat dengan rumah yang tak siap...(posing giler ayat aku ni kan)...memang GAGAL la kan BM aku nih....ABAIKAN!!...ohh jangan kata lak yang rumah tuu berhantu....ehemm bila aku tengok rumah tu, dah agak tempat nie boleh dijadikan tempat aku posing..muahaha...memang tak der keje la sgt kan....janji si photographer dielah nie beresss je melayan karenah aku...:)

tadaaaa...nie la hasil nye.....!!

picha-1



picha-2




picha-3



picha-4



picha-5


hehehe ...habis sudaaa....picha di atas menunjukkan mood rasa bersalah sebab update blog cincai cincai sajer...sorry eh semua......:)

p/s::: rasa malas nak balik Puncak Perdana...hummm



You May Also Like

16 kata-kata indah...

  1. ehemmmmmm,nak owl necklace tu,muahaha

    ReplyDelete
  2. hehe. braya kat rumah kosong ada jumpa sesiapa takk? seram tuu.

    btw pics cantek sangattt ^_^

    ReplyDelete
  3. cantikkk... kalo snap mlm2 lg smart kot... hahaha

    ReplyDelete
  4. Wah, santek!

    Snap guna kamera apa ni?

    ReplyDelete
  5. maya lisa:::u lagi comeyy...geram tgk..^^

    kembatolo™::ehh masuk rumah nie wajib keno bayor..muehehehe(tipu jer)..:P

    ReplyDelete
  6. onie:::boley jer onie nop gak.......=)

    DAYG ♥ :hehehe ada jer org masa nie...semua sibuk tgk lembu yg akan dikorbankan...tehehe..:)

    ReplyDelete
  7. cikpingu::kita pun geram tgk lesung batu puan pinggu tu...:P

    Chachos Cheezy Wedges::thnx awk...emm snap malam2 tkut...hehehe sebab sunyi...^^

    ibnuismaini::emm guna kmera biasa jer nie...yg kodak..tp xingt model apa..nanti kita bgthu eh lain kali...:)

    ReplyDelete
  8. alahai comel nye :) k nk jadi fans u boleh ?

    ReplyDelete
  9. memang malas kalau dah mood cuti masih menghantui..hahaha..betul tak mek cah??

    ReplyDelete
  10. xbaik terr paka rantai burung antu..

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥