MoOd kat Kampung dah....ToloOng!!!!....



ASSALAMUALAIKUM WBT.....

wahai para sahabat blogger sekalian....di sini aku nak mintak tolong banyak boleh tak???tetiba fikiran aku ni duk pusing-pusing tentang ke dilemaan aku nih sama ada nak balik kampung ke tak..oH tulung!!!!!!....ehem tolong abaikan ayat aku yang tetiba rasa pelik dan merapu itu....

hohohhoho....disaat ini, lagi beberapa jam lagi sepatutnya aku balik kampung...cuti 4 hari wesss...rugi la kan kalau tak balik.....sob sob....T______T..

tapi sat lagi pukul 4 aku ada kelas..tambahan pula ada quiz ...hohoho memang aku study..tapi lansung aku tak faham dan tak boley fokus...disebabkan kecelaruaan otak aku nih...

aku kalau dah fikir benda atau sesuatu jawapan sampai lebam la aku fikir....oleh itu dengan i ni aku menbuat keputusan muktamat untuk balik kampung selepas kelas dan quiz itu..maknanya aku perlu mengejar bas ke stesen bas seksyen 17...demi balik kampung...harap2 ada la tiket eh...semoga korang doakan aku supaya sampai kampung dengan selamatnya...

lagi satu...leh main air..kan kat kelantan banjir..hohoohohoh tapi rumah aku tak banjir !!..lolzzz...kena pii kampung laut la jawabnya...pewwittt...^^


gambar sekadar hiasan.....balik ni leh makan tutti frutti lagi...walaupun bagi aku rasanya biasa ajer..sebab mahal weh benda nih..Lolzzz


p/s::::hohohooho balik kampung!!!.....=_________=v




--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

10 ulasan:

  1. kapung laut umoh saing ore,hehe....selamat pulang ke kampung...semoga selamat sampai na

    BalasPadam
  2. thnks onie......amin ...hehehe jom la balik skli..kg laut meme byk air sokmo time bnjir...:)

    BalasPadam
  3. semoga selamat sampai ke kampung halaman~ :)

    *ca blom penah makan tutti frutti ..kesian x? :(

    BalasPadam
  4. cik duyung:::hehehe biasa la tu belum makan lagi tutti frutti...xder keistimewaan dan kelebihan pun bila leh makan tutti frutti nie..lgipun mahal tu..syang duit...baik beli aiskrim wall yang besar tu baru rm6...yg ni kecik dan xpenuh pun dah belasan ringgit..:)

    BalasPadam
  5. Main air hati hati. :D

    Dan juga, selamat berjalan pulang. :D

    BalasPadam
  6. Balik2. Ada masa senggang better bersama family.

    Jgn jadi dilemma macam entry Wordless Wednesday saya yg baru ni sudahlah...

    BalasPadam
  7. semoga selamat smpai kat rumahh ^___^

    nice pic btw :)

    BalasPadam
  8. terima kasih semua...
    alhamdulillah saya sampai dengan selamatnya..home sweet home,,,:)

    BalasPadam
  9. kelik kampung laut kim salea ko kok majid terr...
    tepat jatuh lg dikenag inikan pula tepat g main air banjir...wakakakakakakakaka

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...