RESEPI

TRAVEL

TIPS

Dedah Aksi Mesra Bersama Khairul Fahmi, Apakah Motif Shida Harmi?

by - 12:57 AM




Benarkah CINTA itu BUTA????


Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apex terus menjadi buruan gadis, tidak terkecuali yang seorang artis baru, Shida Harmi.

Dalam perkembangan terbaru penjaga gawang gol Harimau Muda ini, blog hiburan terkenal tanahair, Rotikaya.com menyiarkan beberapa keping gambar yang menunjukkan keintiman antara Apex dan Shida Harmi yang dikirim oleh seseorang yang dipercayai rakan rapat artis itu atau Shida Harmi sendiri.

“Kami amat pasti penghantar e-mail yang kami (dan beberapa rakan media lain) terima ini merupakan kenalan rapat atau mungkin Shida Harmi sendiri,” kata pemilik laman web tersebut.

Menghangatkan lagi kontroversi, Rotikaya.com juga menyiarkan dua paparan ‘screenshot’ Blackberry Messenger (BBM) yang dirujuk kepada perbualan antara Apex dan Shida Harmi di mana terkandung unsur pertengkaran dan ugutan.


Dalam perbualan di BBM tersebut, Shida seolah-olah cuba mengugut Apex untuk mendedahkan kepada umum kononnya mereka pernah tidur bersama.


“Klu I nk sebar kan dri dlu lah cik fahmiiiii.. Pk la skik.. Sb kan u dh wat palat gini, kutuk2 I sume, Cite psl u? Cite psl pe? Bukan I cite btul ke? Yg u cakap I dok meroyan tergile2 kan u nape? U nak i tunjuk bukti yg pena tdo dgn u? I got all d prove..dun u eva play wit me,” kata Shida, merujuk kepada BBM tersebut.


Blog hiburan itu juga percayai bahawa gambar dan perbualan BBM antara Apex – Shida Harmi itu berlaku pada sekitar Ogos 2011, ketika kisah tentang pertunangan Apex dan bekas tunangnya, Elia, sedang sebok diperkatakan ramai.


Khairul Fahmi putus tunang dengan Elia dan kemudiannya digosipkan menjalin hubungan mesra dengan seorang model, Dahlia Teck, selain dikaitkan dengan watak sampingan, Shida Harmi.


Apex juga telah dilanda kontroversi apabila pihak tertentu telah mengirimkan beberapa keping gambar beliau dan beberapa gadis-gadis seksi ketika menyambut hari lahir Dahlia Teck di sebuah restoran eksklusif di Bukit Bintang di sini sejurus sebelum berlepas ke Jakarta bagi menghadapi kejohanan Sukan Sea di Jakarta.


p/s::nak tengok picha yang sila la ke page di bawah...ehemm fikir-fikirkan lah...DUNIA oh DUNIA...bukan nak bergossip tapi sekadar perkongsian...^^



..::::sumber asal::::.. 







You May Also Like

12 kata-kata indah...

  1. Btl ka gosip nie? apa pn 2 hal peribadi mreka...sapa la kita nk judge mreka kn...

    ReplyDelete
  2. tak paham tol aku mamat ni..karier die leh musnah sbb pompuan

    ReplyDelete
  3. hesyyyyyyyyyyyyyhh ! maya memang takmo masuk campur hal dorang nii... macam dah besar sangat.. maya kecik lagiii... yang penting, maya amik jadi sempadan...

    ReplyDelete
  4. dasyat gakkk apek ni ye...ish ish ishhh...

    ReplyDelete
  5. gosip yg berterusan.. siapa yg betul, siapa yg salah? hanya diaorang yg tau hal sebenar..

    ReplyDelete
  6. humm tu la..siapa yg betul dan siapa yg salah....hnya diorang je tahu....dah2 tutup cite nie..hehehe

    ReplyDelete
  7. xabis2 nge kontroversi..xtw la maner 1 btol ni..konfius...

    ReplyDelete
  8. ::Wardatul Shauqah::

    tu lah......suatu hari nanti akan thu gak siapa benar dan siapa yg salah...cuma masa jer yg menentukan...=)

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥