RESEPI

TRAVEL

TIPS

.:: janji aku dengan blogger sekalian::.

by - 9:45 PM


Hye…assalamualaikum….


Oh setiap kali kemunculan aku mesti hampir dengan waktu korang nak tidur kan…tu kalau korang perasan la kan…

Sekarang ni aku nak tunaikan janji aku dengan korang semua…Oh ape ke hel nie???hahaha korang sendiri tak ingat kan??betul tak??emm aku tak kisah pun korang tak ingat…tapi aku ingat janji aku dengan korang…so malam nie aku tunaikan eh…


Eh korang masih ingat lagi tak dengan tajuk entry Ini Semua Seni???oh korang dah lupa eh??so tekan ni if korang nak ingat balik.. INI SEMUA SENI… =____=

Oh Munduk DI HATIKU….yihaaaaa….okey janji nak cerita pasal dress yang aku beli tu kan…ni dia dress yang aku beli kat bundle di MUNDUK…hohoho korang nilai la sendiri…


Korang jangan terkejut lak dengan harga dia…huhu


Jeng jeng jeng!!!


Hanya rm2.50 tau untuk 1 helai….Oh murah nya…teringin nak pergi sana lagi..lambatnya nak balik Kelantan..hummm kebetulan aku dapat dresss ni pun atas rezeki jer…kebetulan masa tu stok baru sampai..hihi so kita pilih jer yang mana berkenan….pastu terus beli…lau tak beli rugi Oh…hihi



picha ni menunjukkan first time aku pakai dress nie…hoho mula-mula pakai memang selesa la…sampai la sekarang, aku suka pakai nie..walaupun harga murah…sebab tu aku tak kisah barang yang aku pakai tu harga murah ke tak..yang penting selesa di pakai…hoho aku mengaku yang kebanyakan barang yang aku pakai semuanya barang murah…setakat nie barang yang aku pakai tak der lagi yang mencecah beratus-ratus ringgit…fuhh sayang duit tu nak beli barang mahal-mahal..hihi adoiiii jimat nye aku….:P


picha masa outing hari tu...=___=' 




okey dah…kita layan jer gambar tu semua..malas untuk bercerita panjang..nanti korang bosan lak…..:)




 semua picha nie credit to MOHD FARIHAN


Okey semua..bye…aku pun dah penat baru je balik dari PKNS Shah Alam…
Len kali kita sambung dengan entry lain eh…

Bye..selamat malam…


p/s ::: nak kenal munduk mai ler Kelantan…^^






You May Also Like

21 kata-kata indah...

  1. lawa dress dia...btol2 sgt murah2..suar jean denuh pom murah2..lawa2 plok 2.. ayh sedara slalu g munduk amik stok wat kelik klate jual ko tok peraih.. teringin ugok nk g tp xdey sapa agi huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. capik:::terima kasih....:)


    cik adda::hihihi jom kita g munduk dua nok???:)

    ReplyDelete
  3. murahnyaaaaaaa. nak satu. cantiikk xD

    ReplyDelete
  4. murni::awk lagi comel..kita biasa2 aje...^^

    ReplyDelete
  5. farida::hihi murah kan....jom dtg kelantan..kita buat rombongan pi sana..:P

    ReplyDelete
  6. blueice::btl la nie....murah kan..hihi biasa la, bju bundle..:)

    ReplyDelete
  7. gua dah duk kelantan. so, mane munduk? haha

    ReplyDelete
  8. omaigod! awk buatla jualan kat fb pulak harga cmtu.kte nak jugak! tp kelantan jauh sgt huhu

    ReplyDelete
  9. sgt cantek!

    awak pkai apa pun cantek, suke tgk :)

    ReplyDelete
  10. nak gakkk...mundok tu hape? haha kite tak tau..takde jual on9 ke?

    ReplyDelete
  11. zoey::munduk tu syurga membeli belah ..dapat harga murah....jual on9 takut xder org nak beli jer..:) mai la kelantan..:)

    ReplyDelete
  12. len kali nk p sane lg sile ajak sy k..jeles2!

    ReplyDelete
  13. kak ayu jazari:::hehhe hari tu dah ajak, tapi kak xnak pergi..:P

    ReplyDelete
  14. beli kak ore sooooooooo!pah ore baya T_T

    ReplyDelete
  15. beli kak ore sooooooooo!pah ore baya T_T

    ReplyDelete
  16. onie:::sak rusing..nati ore g munduk ore bui hadiah jah dio deh....hihi..:)

    ReplyDelete
  17. sweet la...

    orang kata, kalau si pemakai tu memang cantik, pakai baju kebun pun tetap cantik.

    Tapi Hazanis memang sweet ^_^v

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥