.::Ini semua seni::.



hohoho..
update blog dalam kelaparan..macam-macam lagu ada..
korea, omm putisss, hindustan, china, tamil, melayu dan bla bla bla...
yang ada sekarang ni aizat janji kita...walawawei jiwang punya budak...:P

opsssss..
tujuan sebenar update blog??
nak tayang gambor jer..hahaha
lolzzz tertipu derrr...


anggap la ini semua seni yer.....haktuiiii memang tak boley blah laaaa..
poyo punyer budak..ni dikatakan seni...

ok3 saya memang budak...sebab tu katakan ini semua adalah seni...

hahaahaha....

dah jom update laju3..lepas tu boley tido daaa..=___=*


inspirasi muka...miahahaha..lolzzz expresi muka laaaa weh...

hoho memang giler budak nie...apo kono eh jang???
ni haaa,, muka yang penuh keterujaan nak pi munduk, Thailand..apa lagi wat kat sana..shopping la wei..:)
akibat tunggu si anis ni terlalu lama...datang lah idea yang tak seberapa....xper, janji aku bahagio...



opssss...ni pun dikatakan seni jugak eh??...toing!!..jawab lah sendiri...maaf yer, malam ni aku giler-giler sikit...ampun dong!!...:P 

mau tahu tak??
ini punya barang yang ada bunga-bunga tu ah murah la wei..
only RM 10...
kat munduk je leh dapat...
biar murah janji comel......hihi




yihaaaaaa...ni aku suka yang amat..DP for my FB terr....dusssss..memang ilak aper budak nie.....hoho personal blog..ikut aku la mau tulis aper..ada aku kisah???...aum3 tak kisah pun....hiksssss




yeahhhh..muka happy bila anis da nak sampai....hihi okey bye memang fikiran duk dalam bot menyeberangi sungai..lolzzzz....memang istimewa betui 'Munduk' DI HATIKU'....<3

happy shopping akhirnya....yessss dapat 3 dress yang harga berpatutan..murah wei....memang terbaek lah...
ok bye!!..nanti ada masa aku upload pic pkai dress tu eh...

bye bye....
nanite....zZZZZ....

p/s : jangan lupa bangun sahur tau!!...+___=

--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

18 ulasan:

  1. okay-okay seni,hehehe *nak sedak hati jah,hee

    BalasPadam
  2. cam best je shoping kt sane..tringin lak nk pegi..kasut c0mel..nak jugak!

    BalasPadam
  3. hahahaha.. mcm nie pon boleh ye sifuuu??

    BalasPadam
  4. ain::eh ngaku yang dia lak..:P

    BalasPadam
  5. meaw::pandai yer sedak hati ore...hihi

    BalasPadam
  6. kak ayu:::jom2 shopping di munduk..memang berbaloi lah..hihi

    BalasPadam
  7. Chachos::hahaha seni la ni ...;P

    BalasPadam
  8. hOohoho...lamo bena ko tunggu?? sowi larrr..bgun lewat tekpOm.hehehee :))

    BalasPadam
  9. anis::opocot...brigat doh la..hihi xpo,nis lewat sikit jah..mujur lewat leh pose betap..ngeh3

    BalasPadam
  10. nk komen gapo ekk..(haa..komen dh ter..huhu)

    BalasPadam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...