RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review Makeup Remover Yang Bagus - IMAAN SUCI WIPES

by - 8:49 AM

Assalamualaikum.

Pembersih mekap paling terbaik yang pernah Mek Cah guna ialah IMAAN SUCI WIPES. Kenapa terbaik? sudah tentu packaging yang comel yang ringan senang dibawa kemana-mana. Terima kasih rakan blogger Hazirah kerana memperkenalkan Makeup Remover yang sangat best dan mampu membersihkan mekap dengan cepat. Biasa Mek Cah memang sensitif dengan sesetengah produk tetapi dengan IMAAN SUCI WIPES ternyata memang serasi dan tak pedih langsung apabila terkena dekat kulit. Jujur, memang Mek Cah jarang pakai produk sebarangan sebab pernah sekali terkena yang mengakibatkan kulit muka Mek Cah merah-merah dan menggelupas, nasib baik kembali normal kalau tak memang tak berkeyakinan berhadapan dengan ramai orang. Lebih-lebih lagi masa tu tengah sibuk menguruskan perniagaan Hazanis Fashion.
imaan wipes tissue
Makeup remover yang paling bagus setakat ini! :)

Mek Cah sarankan semua wanita yang suka mekap tu pastikan IMAAN SUCI WIPES ada sentiasa dalam handbag korang, bukan apa masa korang nak solat senang hanya sepantas 10 saat dah hilang semua mekap korang tu. Kan nak solat kena muka tu bebas dari mekap kan? Haaaa gitewww, jadi tak de la korang terkial-kial nak fikir bersihkan mekap macam mana.

Tisu pembersih solekan IMAAN SUCI WIPES ni diasaskan oleh orang Melayu kita, IMAAN SUCI WIPES tidak mengandungi bahan merbahaya, jauh sekali alkohol. Opsss korang perlu tahu tau kebanyakan pembersih mekap sekarang mengandungi alkohol dan buat kulit sangat kering dan menggelupas !. Jadi korang kena hati-hati tau masa memilih produk tu. Nak rawat masalah kulit muka korang boleh cuba #suspabeauty , memang terbaik bagi keluarga Mek Cah. (Review Suspa Beauty Berkesan Untuk Kulit Berjerawat Dan Jeragat). Nak cantik dari dalam cuba pula '
Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy' dan 'Pearl White Jamu Jelita'. Yang ni memang serasi dengan Mek Cah, alhamdulillah. Mihmih

Review Makeup Remover IMAAN WIPES TISSUE

Kebaikan pembersih solekan nombor 1 IMAAN SUCI WIPES
1) Tidak mengandungi sebarang alkohol
2) Membuang segala makeup yang kalis air
3) Mampu membersihkan makeup yang tebal-tebal
4) Membersihkan dan juga menyegarkan kulit wajah
5) Sesuai digunakan semua jenis kulit muka, kulit yang sensitif pun boleh gunakan
6) Mudah dibawa ke mana sahaja.

Review Makeup Remover Yang Bagus

Kandungan
  • Purified water :Air yang telah melalui proses tapisan mengikut kualiti control atau standard umum (water for pharmaceutical use) 
  • Propylene Glycol : pelembap bebas minyak ( untuk melembap dan refresh kulit)
  • Phenoxyethanol : ejen pewangi (untuk mengekalkan bau dan bau tahan lama) 
  • Polysorbate 20 : Bahan pelarut minyak (mengawal minyak pada muka) 
  • Perfume : minyak wangi haruman bunga 
  • Cetylpyridinium Chloride : Anti septik ( untuk membunuh bakteria merbahaya pada muka, juga ia di gunakan pada ubat gigi, pewangi mulut dan tablet hisap ) 
  • CocoAmidopropyl Betaine: sabun/ pembersih yang di hasilkan dari minyak kelapa bahan organic (untuk membersih kotoran pada muka ) 
  • Tocopheryl Acetate : Vitamin E ( banyak manfaat untuk kulit Muka )

TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES

TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES

TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES

TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
TESTIMONI IMAAN SUCI WIPES
Harga? Memang murah bak hanggggg, RM15 sahaja untuk 3 bungkus tidak termasuk postage.
CARA PEMBELIAN?
FACEBOOK | INSTAGRAM @iuziraacebook  
WHATSAPP : +60193922261

You May Also Like

0 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥