RESEPI

TRAVEL

TIPS

Review Suspa Beauty Berkesan Untuk Kulit Berjerawat Dan Jeragat

by - 12:29 PM

Assalamualaikum Cinta.

Review Suspa Beauty Berkesan Untuk Kulit Berjerawat Dan Jeragat | Review kali ini pastinya berkaitan penjagaan kulit muka, rasa memang dah lama sangat tak review produk kecantikan yang khas untuk penjagaan kulit muka. Biasa lah produk kecantikan berlambak dipasaran jadi tak salah kalau tak gatal nak mencuba kan? Tapi tak semua produk tu sesuai dengan kulit muka. Tak gitu? Memang ramai yang inginkan kulit putih bersih bebas dari segala cela kan?, tetapi ingat untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik semestinya pemakanan perlu dijaga. Pastikan vitamin C cukup dalam badan baru lah membantu proses mencantikkan kulit badan khususnya  . Alahmdulillah untuk kali ini Mek Cah terbuka hati nak kongsi satu set penjagaan kulit muka Suspa Beauty yang berjaya menawan hati keluarga mek Cah. Siapa yang mula-mula guna Suspa Beauty? bukan Mek Cah tau tapi adik Mek Cah yang mula-mula guna produk ini. Masa tu kulit wajahnya teruk kerana salah menggunakan produk kecantikan sehingga banyak jerawat yang timbul, paling sedih adik memang hilang keyakinan diri masa tu untuk berhadapan dengan ramai orang. Puas adik beriktiar sehingga jumpa pakar kulit tapi tak juga sesuai dan hilang jerawat. 

Inilah buktinya hasil penggunaan Suspa Beauty yang secara konsisten, rasanya dah setahun lebih adik guna produk ini. Ternyata dia dah memang tak tukar lain dah. Sekarang adik sendiri dah jual Suspa Beauty ini.

testimoni suspa beauty

Alhamdulillah, alhamdulillah syukur akhirnya Suspa Beuaty berjaya mengembalikan kulit putih mulus adik mek Cah, jerawatnya hilang hasil penggunaan produk ini dengan konsisten. Sampai Mek Cah sendiri sekarang jeles dengan kulitnya tu. Eeeeeee geram dan jelesss, yelar Mek Cah ada jugak cuba memang okay sangat tapi gatal pulak pergi tukar produk tu dan produk ini. Akhirnya berbalik kepada Suspa Beauty jugak, okay sekarang memang nekad nak setia denga Suspa Beauty je!, mohon hati ini kuat supaya tidak mudah tergoda dengan produk lain. Sobsssss

REVIEW SUSPA BEAUTY WHITENING
KAMI 3 BERADIK GUNA SUSPA BEAUTY.


Review Suspa Beauty

Ramai tertanya-tanya macam mana nak kulit CERAH,LICIN TANPA JERAWAT/JERAGAT,KULIT KUSAM & nampak BERSIH dalam masa yang singkat tapi selamat pada jangka masa panjang!! Jom cuba SUSPA BEAUTY WHITENING set.

🎊KRIM SIANG - mampu buat wajah anda cerah sekata sepanjang hari
😍KRIM MALAM/SERUM - mampu merawat dan memulihkan masalah2 kulit anda seperti mengecutkan JERAWAT,memudarkan JERAGAT & parut JERAWAT,menCERAHkan wajah.
🎊TONER - dari pati bunga ros akan membuatkan kulit wajah anda lebih bersih dapat mengecilkan PORI-PORI dan boleh menghilangkan whitehead/blackhead.
😍GLUTA SOAP/ACNE SOAP - memang dah terbukti mampu menyahkan segala anasir & bakteria di muka anda,dan ternyata kulit anda akan sihat,halus,mulus.

review produk suspa  beauty

Boleh katakan, semua bahan ini adalah semulajadi dan tiada bahan kimia. tak percaya lagi?. Antara bahan yang dibuat untuk menhasilkan produk bermutu tinggi Suspa Beauty adalah:-
  • Krim Malam- Rumpai laut, sengkuang
  • Whitening booster- Buah anggur, aloe vera (lidah buaya), dan juga kaya dengan vitamin E dan A. 
  • Krim siang- Serbuk mutiara
  • Sabun wajah-susu segar.

PRODUK yang DIFORMULASIKAN dengan keistimewaan yang sangat hebat👍👍dari:-
👉SERBUK MUTIARA 
👉MINYAK SAYUR
👉RUMPAI LAUT
👉ALOE VERA
👉BIJI ANGGUR
👉SUSU SEGAR
👉GLUTATHIONE
👉BUAH PEACH
👉PATI BUNGA ROSE
👉KOLAGEN
👉MADU LEBAH
👉MINYAK BIJI ANGGUR

testimoni suspa beauty
Emak pun cuba maklum lah bila dah berusia jeragat makin banyak , Insyaallah produk ini mampu membantu masalah jeragat Emak (Adik paling glowing)
Antara kelebihan SUSPA BEAUTY WHITENING ialah,
1.hilangkan jerawat
2. hilangkan parut dan bekas kulit teregang.
3. kecilkan pori
4. bertindak mencerahkan kulit dan tona kulit akn lebih sekata
5. mengawal penuaan kulit
6. mengawal minyak 
7. melembapkan kulit dan gebukan wajah
8. merawat kudis dan gatal
9. memudarkan jerawat pada wajah
10. boleh jugak dijadikan alas mekap sbab dia akan buat kulit nmpak cerah dengan natural.  Tak payah lah kita nak pakai bahan kosmetik yang mahal.
11. set ini adalah set untuk merawat kulit yang bermasalah. tiada kesan sampingan.

TESTIMONI SUSPA BEAUTY WHITENING

TESTIMONI SUSPA BEAUTY

TAK PAYAH PULUN MAKEUP TEBAL!!


TESTIMONI SUSPA BEAUTY

testimoni suspa beauty

Okay Mek Cah tak nak cakap banyak, kalau korang rasa dah buntu nak cuba produk apa untuk mengatasi masalah kulit muka berjerawat berjeragat mohon korang buka hati untuk cuba suspa beauty tau. Insyaallah korang pasti jatuh hati, tapi jangan fikir cuba sekali terus berkesan tapi pastikan konsisten penggunaan tau. 

Berminat? Whatsap Dhia Fadhila - +6011-17954479
FACEBOOK - Dhia Fadhila
INSTAGRAM - dhia_diela

You May Also Like

1 kata-kata indah...

  1. Jauh betul perbezaan kulit wajah hazanis sebelum dan selepas.. boleh rekemen pada orang lain nie

    ReplyDelete

siapa komen, dapat bunga ♥