RESEPI

TRAVEL

TIPS

Warehouse Sale Benang Hijau Serendah RM5!

by - 1:23 AM

Assalamualaikum Cinta.

Sebut je nama Benang Hijau pasti korang dah tahu Benang Hijau antara butik terkenal dengan membawa jenama busana muslimah yang kini semakin trending di media sosial. Antara koleksi yang korang boleh dapat di Benang Hijau ialah shawl, jubah, baju kurung dan macam-macam lagi. Maka ramai lah yang ber #OOTD menggunakan koleksi dari Benang Hijau. Apa yang Mek Cah nak kongsikan dekat sini ialah sekarang Benang Hijau sedang membuat promosi kaw-kaw dengan harga terendah RM5 sahaja. Fuhhh! pasti peminat Benang Hijau sekarang tak senang duduk dengan SALE yang menggila di Benang Hijau seluruh Malaysia. Antara butik Benang Hijau yang terlibat ialah di Selangor, Johor, Kelantan, Terengganu dan akhir sekali di Kuantan. 



Yang mana tinggal berdekatan Benang Hijau boleh lah serbu sekarang untuk mendapatkan harga promosi dari Benang Hijau. Kata nak berjimat dizaman Abang Jib kan? So masa ni lah korang shopping terus untuk raya yang bakal menjelang. Macam Mek Cah dah simpan dah salah satu koleksi Benang Hijau untuk pakai raya nanti. Haaaaaa, kat sini ceritanya tau! (Grand Opening Butik Benang Hijau Wakaf Che Yeh, Kelantan).

Untuk yang terdekat ni bakal berlangsung Benang Hijau Warehouse Sale di Terengganu. Geng-geng Terengganu tu jangan lupa serbu Butik Benang Hijau tau sebab harga memang murah giler berbanding dengan harga asal. 


WAREHOUSE SALE BENANG HIJAU 2

Bila tengok blogger Farah update tentang Benang Hijau Warehouse Sale di Selangor terus hati ini meronta-ronta nak pergi serbu esok di Butik Benang Hijau Terengganu. Cuba terjah blog Farah tau sebab Mek Cah dah rambang mata tengok harga baju kurung dan jubah RM50. Eeeee memang dah boleh jimat banyak dah ni untuk dijadikan koleksi raya 2017. Sebut pasal raya jangan lupa cantik dengan Vitamin C 1000mg tau supaya lebih berseri-seri dihari raya. Opssss

Okay bai, jangan lupa serbu tauuuu  yang terdekat ini di Terengganu. Nanti jangan lupa upload di IG kasi ramai jeless. Hikss. 


warehouse sale benang hijau


WAREHOUSE SALE BENANG HIJAU TERENGGANU

Benang Hijau Kuala Terengganu
Lot PT35446, Dataran Austin,
Jalan Gong Badak, Kampung Wakef Tembesu,
21300 Kuala Terengganu, Terengganu.
Telephone
0127068920

Tarikh dan waktu operasi :
🌹 24 & 25 Mac 2017 (Jumaat dan Sabtu)
🌹 10 pagi - 7 petang

Ini antara apa yang menarik tentang warehouse sale Benang Hijau;

🌹 Wear and Win Contest ! 
🌹 Lucky Draw ( lterhad untuk pelanggan yang membuat pembelian RM150 dan ke atas )
🌹Percuma Mini Kalendar Benang Hijau ( terhad untuk pelanggan yang membuat pembelian RM150 dan ke atas )


You May Also Like

1 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥