Cara Pengambilan Vitamin C 1000mg Pahang Pharma

Cara Pengambilan Vitamin C 1000mg Pahang Pharma | Alhamdulillah, syukur nampaknya makin ramai mempunyai kesedaran tentang kepentingan vitamin C didalam badan terutamanya berfungsi sebagai antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin. Apa yang paling penting tentulah sangat sesuai bagi yang inginkan kulit licin dan segar. Sebelum ini juga Mek Cah pernah berkongsi 'Review : Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy', rata-rata ramai yang berminat mencubanya setelah melihat testimoni dari penggunaan produk ini.  Apa pun Mek Cah sendiri dari tahun 2010 sehinggalah sekarang memang dah amalkan vitamin C dalam badan. Oh ya!, terima kasih kepada semua customer kerana percaya dengan keberkesanan Vitamin C 1000mg Pahang Pharma. Bagi yang masih tidak tahu tentang kebaikan utama Vitamin C 1000MG boleh lah rujuk maklumat ini :-

Cara Pengambilan Vitamin C 1000mg Pahang Pharma

KEBAIKAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA :
– Memberi efek kulit yg sekata, cerah dan lembap
– Sesuai untuk ibu mengandung
– Sesuai untuk merawat jerawat di wajah dan badan
– Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal dan juga mendapatkan gusi dan gigi yang sihat
– Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan selsema serta meningkatkan imuniti dalam badan
– Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi dan mencegah aterosklerosis (aterosklerosis – radang pada pembuluh darah manusia yang disebabkan penumpukan plak ateromatus)
– Melindungi daripada pembekuan darah, lebam dan menggalakkan penyembuhan luka
– Membantu dalam pengeluaran hormon antistress
– Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin (Antihistamin adalah zat-zat yang dapat mengurangi atau menghalangi efek histamin terhadap tubuh dengan jalan memblok reseptor) semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema dan mengurangkan gejala-gejala alergi yang lain
– Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen untuk keanjalan dan kecantikan kulit dalam mencegah penuaan pra-matang
– Membunuh bakteria patogenik yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
– Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
– Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih ( berguna dalam rawatan anemia )
– Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
– Merawat jangkitan saluran kencing
– Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.
– Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu  ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

KEBAIKAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA

Selain ramai yang ingin tahu kebaikannya cara pengambilan yang betul, harus dititikberatkan cara makan yang betul bagi mendapatkan kesan dalam masa yang singkat. 

CARA MAKAN DAN TIPS PENGAMBILAN VITAMIN C
1.Telan 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
2.Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2.5-3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.
3.Bagi anda yang sedang hamil, berpantang, menyusu bayi, selepas pembedahan dan menghidapi penyakit penyakit tertentu, anda disarankan mendapatkan khidmat nasihat pakar/doktor yang bertauliah sebelum mengambil vitamin c ini.

Semoga tips dan cara pengambilan yang dikongsikan disini dapat membantu mereka yang baru berjinak dalam amalkan Vitamin C 1000MG yang cukup sesuai untuk Wanita dan lelaki, umur 12 tahun keatas serta ibu mengandung. Selain itu :-

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA SANGAT SESUAI UNTUK :
* Wanita dan lelaki, umur 12 tahun keatas
* Ibu mengandung
* Ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
* Boleh diambil ketika haid
* Mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione ( mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan )
* Mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
* Perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
* Mangsa kemalangan yang cedera / pembedahan, melecur

Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :

1) Meningkatkan tahap immune badan
2) Mengurangkan gejala selsema
3) Mempercepatkan pemulihan luka
4) Sihatkan gusi
5) Merawat asma dan elergi
6) Mengelakan dari cataract
7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis kanser
8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin
9) Menghaluskan tumit kaki. (tiada lagi rekahan)

 Cara Makan Vitamin C
Pembelian borong, whatsapp +60108931044
Jadi apa tunggu lagi?Semoga keraguan anda tentang cara pengambilan dan kebaikannya Vitamin C 1000MG telah terjawab. Jika berminat untuk mencuba boleh whatsapp Mek Cah di nombor +60108931044. Pembelian borong turut dialu-alukan, harga boleh dirunding. Awas jangan bergantung kepada vitamin c sahaja untuk dapatkan kulit putih dan sihat tetapi sila rujuk artikel ini '5 Cara Memutihkan Kulit Wajah Secara Semulajadi' . Insyallah dengan dengan mengamalkan Vitamin C 1000MG serta mengikuti tips memutihkan kulit, pasti vitamin ini dapat memberikan kesan yang cepat kepada anda.!!


--SMS/WHATSAPP/VIBER : +6010-8931044 --

6 ulasan:

  1. owhhh. maksudnya vit ni ibu mengandung pun boleh amik la kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh sgt sis. maca nis pregnant hari tu pun xamik vit c klinik punya, guna yang sendiri. hehe :) nurse cakap okay je janji vit c.

      Padam
  2. anis mkn vit c sebelum ni . bagusla. kulit cerah jee

    BalasPadam
    Balasan
    1. badan kita perlukan vit c . xkisah la vit c brand apa kan :)

      Padam

siapa komen, dapat bunga ♥ ^^◕‿◕✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...