RESEPI

TRAVEL

TIPS

Jubah Raya Terbaru 2015

by - 11:46 PM

Hari Raya bakal menjelma, sudah pasti ramai wanita diluar sana sedang gigih mencari jubah atau baju raya yang sesuai untuk digayakan di pagi Hari Raya Aidilfitri nanti. Kalau sebelum ini Mek Cah sempat berkongsi 'Baju Raya 2015' kali ini rekaan berlainan kerana tampil dengan rekaan terbaru jubah ataupun dress. Harga yang tersangat murah untuk dimiliki kerana harganya bawah RM100. 



Paling menarik kombinasi dua warna yang menawan dan pada bahagian dada dari material lace. Mek Cah yakin inilah jubah dan baju raya yang sesuai korang gayakan di Aidilfitri, kerana Mek Cah sendiri dah jatuh hati. Tetapi, lain orang lain citarasa terpulang kepada individu tersebut. Rekaan untuk 'Fesyen jubah terkini hanya RM70' pun sesuai dan menarik tau!


Diharap perkongsian kali ini sekurangnya mampu memberikan idea untuk korang memilih baju dan jubah raya sesuai untuk dipakai di Hari Raya nanti. Rasanya sudah tidak terlalu awal untuk wanita diluar sana memilih pakaian yang sesuai untuk bergaya di pagi Aidilfitri.


Bukan hanya terhad digayakan di Hari Raya tetapi sesuai juga untuk ke kenduri perkahwinan, kuliah, bersantai dan sebagainya. 


Jubah SHAKILA LACE
Rm72 SM/ RM76 SS
Material : lace+spandex
✔bahu 39.5cm
✔Dada 38"~40"
✔Lengan 60cm
✔Pinggang 32"
✔Labuh 140cm




Jubah SHAKILA LACE
Rm72 SM/ RM76 SS
Material : lace+spandex
✔bahu 39.5cm
✔Dada 38"~40"
✔Lengan 60cm
✔Pinggang 32"
✔Labuh 140cm

Sebarang pertanyaan boleh dilakukan di:

Facebook: Hazanis Original
Email: hazanis88@gmail.com
Instagram : Hazanis Fashion

Jemput LIKE page ni "Hazanis Fashion" untuk dapatkan fesyen dan koleksi terkini. Insyaallah akan di upload dari masa ke semasa. Lebih mudah dan cepat!

Cara Order, inbox/PM ke facebook, page @ email. @ SMS/Whatsapp +60108931044
1. Nama 
2. Alamat
3. No. Telefon
4. No kod/ Perkara

Booking hanya untuk 24 jam sahaja, sekiranya melebihi tempoh tersebut maka jubah ini akan dibuka jualan untuk orang lain.

Pembayaran: no akaun akan diberi sewaktu pembelian.

Selepas pembayaran, jangan lupa beritahu tarikh, masa dan jumlah pembayaran. Sebagai bukti. Nak email/attach gambar transaksi/resit pun boleh.:)

Nota kecil : Warna di dalam gambar mungkin sedikit berbeza berbanding warna sebenar produk disebabkan lighting dan monitor display.♥

You May Also Like

10 kata-kata indah...

siapa komen, dapat bunga ♥